Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Stjålet bålet Hva ville du gjort med en delfin? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Svømt med den. Hva ville du gjort hvis måtte bli på rommet ditt for alltid og det var ingen utgang? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 jeg ville ha lagd en utgang. hva ville du gjort om banan smakte som eple? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Lagt fra meg bananen og gratulert Såpe med dagen Hva ville du gjort hvis du aldri fikk spille igjen? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 thx ^^ jeg ville funnet på noe annet å gjøre. hva ville du gjort om du ikke likte ost? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Funnet på noe annet å spist. Hva ville du gjort om du var døv, blind og lam? Endret 9. april 2009 av gctoffen Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) ganske lite. hva ville du gjort om det sto en ukjent mann med hagle utenfor døren din? og han ringte på og ville inn? Endret 9. april 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg hadde sluppet han inn og spurt om han er en Gears of War 1 spiller. Hva ville du derimot gjort med en mann med motorsag som vil inn i huset ditt? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Smellt igjen døra, løpt ut bakdøra og tatt bilen til byen! Hva ville du gjort hvis dataen klikket når du hadde laget en stil på 1000 sider? Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sluttet på skolen. Hva ville du gjort om du visste nøyaktig dato for når du vil dø? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hoppet ut fra et fly uten fallskjerm, jeg vet jo at jeg ikke kommer til å dø av det. Hva ville du gjort hvis alle plutselig kunne høre hva du tenker? Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det samme som alltid ( ) Hva hadde du gjort om du skiftet kjønn? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Boobies Hva hadde du gjort om du finner ut at kjæresten din engang var det motsatte kjønn? Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg hadde drukket meg dritings for å prøve å glemme alt jeg hadde gjort. Hva hadde du gjort om alle mennesker utenom deg plutselig døde? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Time to wreck the world Hva ville du gjort hvis du fant ut at du var blitt klonet og hundre versjoner av deg bodde i samme by? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Blitt bestekompis med hele gjengen, noe som ikke burde ta mer enn noen sekunder ettersom jeg vet rimelig mye om dem allerede. Så ville jeg flyttet til Brasil og gjemt meg i jungelen sammen med min private hær av kloner. På det rette tidspunkt, som helst ville vært et tidspunkt hvor folket trenger veiledning, da ville jeg sagt at jeg er guds sønn. Hver gang noen hadde prøvd å drepe meg hadde en ny "meg" kommet opp og ingen kunne motsagt min gudommelighet. Let the reign of the Lakuses begin! Hva ville du gjort om du hadde hørt om at forskere hadde funnet ut at vannmeloner egentlig var firkantede? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Erh... Spist firkantede vannmeloner? Hva ville du gjort om du hadde vunnet 10 millioner i lotto, men allerede kastet tippelappen (?) på dynga? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Funnet opp en maskin som funne finne tippelappen, eller bare stupt uti det og funnet den selv Hva ville du gjort hvis du fant ut at staten hadde implantert alle med en chip som gjorde at de kunne spore deg opp og drepe deg på flekken? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Oppført meg fint. Hva ville du gjort om du klarte å skjære av deg fingen? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Ikkje skjært av meg fingaren Kva hadde du gjort viss du var Peter Griffin(berre verkeleg, sjølvsagt)? Endret 10. april 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå