Craxmerax Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er veldig pliktoppfyllende så jeg hadde gjort det.. Hva ville du gjort om pcen streika helt i sluttet av verdens lengste spill og du hadde glemt å lagre og autosave var slåttav. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Funnet slutten på Youtube og fikset pc'n. Hva ville du gjort om du hadde blitt bannet fra forumet? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Blitt veldig deprimert og hengt her som gjest… Hva hadde du gjort hvis du våknet opp og befant deg på en øde øy? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Passet meg for isbjørner. Hva hadde du gjort hvis du ikke kunne dø? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Overlevd. Hva ville du gjort om du brakk hånden og måtte gå med gips i 4-6 uker? Endret 19. mai 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vært sint på meg selv pga. min uforsiktighet. Hva ville du gjort hvis du støtte på en arg grizzlybamse midt i byen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei Lars Monsen! Hva ville du gjort hvis du hadde fått 3 ønsker? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Bedt om en kjempebra PC som ikke streiker, masse penger og jeg gikk på Man Udt. Hva ville du gjort hvis det sto en Ferrari og ventet på deg etter skolen/jobb/noe? Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg hadde fått et utrolig glis over hele ansiktet, kjørt en tur mens jeg ringte ulike kompiser om de ville være med en tur, også hadde jeg forbannet meg over at jeg fikk en ferarri midt i eksamensperioden. Også hadde jeg solgt den etter sommerferien Hva hadde du gjort hvis det havnet en sinnsykt flau film av deg på youtube? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Pent bedt Youtube folkan om å fjerne den for så å banne den som lasta den opp. Hva ville du gjort om hvis du fant ut at noen skulle drepe alle i familien din? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Drepe han som skulle det. Hva ville du gjort hvis du hadde muligheten til å slette poster her på forumet? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg ville ikke slettet noe. Folk får poste som de vil. Fjerne poster blir moderatorenes jobb. Med mindre de flamer lotr elns. Hva ville du gjort om du plutselig ble døv? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Skyldt på black metall. Hva ville du gjort hvis du plutselig ble ekstremt feit? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Skyldt på black metall. Hva ville du gjort hvis du plutselig ble ekstremt feit? Blitt emo. Hva ville du gjort om du vånet opp med to spann død markell i senga? Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ahhh, the littles fishess will soon be gone! Hva hadde du gjort om du fikk tak i "The one ring"? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Uten tvil hersket over verden! enn du da? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg ville gjort det samme.. Hva ville du gjort om du fikk 1 000 000 000 000 000 kr i posten? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 1 billion kroner? Er du klar over hvor mye penger det er? Jeg ville kjøpt alt jeg kom over, kjøpt opp Manchester United fotballklubb, kjøpt opp Vålerenga og sponset dem med 1mrd kr, kjøpt ett eksemplar av alle spill i hele verden, dratt i rommet som romturist, og utrolig mye mer. Hva ville du gjort om din beste venn fikk noen til å lure deg til å tro at du ville miste alle pengene dine og alle tingene dine, men en uke senere funnet ut at det var løgn? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kaldkvalt denne "vennen" Hva ville du gjort om alt du eide ble brent opp? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vunnet lotto og kjøpt alt på nytt. Hva ville du gjort hvis du hadde maga sjau midt i en paintbal match? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå