psyched Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da ville jeg henta potetgull og sett Mulan ofc Hva ville du ha gjort om du satt fast i heisen i 14 timer hvor de bare sendte repriser av Hanna Montana? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Drept meg selv. Hva ville du gjort om du var alkoholiker? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dratt på avrusning. Hva ville du gjort hvis du fikk valget mellom å ha valgfrie superkrefter i ett år (kan ikke helbrede) for så og dø, eller fortsette å leve som normalt? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg ville brukt superkreftene til å helbrede meg. Hva ville du gjort hvis du skulle på skolen/jobb/noe og huset var i luften? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Sannsynligvis dødd av fallet, kommer litt an på hvor det var over luften (land eller vann) og hvor høyt huset svevde. Hva ville du gjort hvis du kunne dratt tilbake i tid, men ikke kunne dratt tilbake til nåtiden? Altså, du må dra til et sted i forhistorien, men du må bli der. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Spolt tilbake ting når jeg gjør tabber. Hva ville du gjort hvis du logget inn her og du hette 1337 Gamer? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Slettet kontoen så fort som mulig. Hva ville du gjort hvis du var aleine i verden? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 grublet over hvoror jeg var alene, så lurt på hva jeg skulle spise. hva ville du gjort om du våkna opp uten ben? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ignorer denne posten. Jeg ville brukt superkreftene til å helbrede meg. Hva ville du gjort hvis du skulle på skolen/jobb/noe og huset var i luften? Lest hva jeg skrev? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skreket "NHOOOOEEEEEEEESSS!!1" og tatt det som en mann. Arsenikk og piller. Hva ville du gjort hvis du våknet opp i en grevlinghule med MANGE sinte, sultne grevlinger? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg ville fått panikk og prøvd å flykte. Om det ikke virket måtte jeg sansynligvis funnet meg i å bli spist opp. Hva ville du gjort om du måtte velge mellom to alternativer: 1. Intens tortur i 24 timer. I etterkant ville du ikke husket noe. Du ville heller ikke hatt psykiske eller fysiske skader i etterkant. 2. Dødd smertefritt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvis jeg hadde visst at det var "bare" 24 timer og uten noen form for dokumentasjon på det hadde jeg valgt 1. Hva ville du gjort hvis du ble tatt som gissel i et bankran? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 det de ba meg om. hva ville du gjort på en lørdagskveld 16.mai? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 det vi gjør nå sitte og poste i spill forum <3 hva ville du gjort vist du var den eneste som kunne redda verden? 1. redda verden, uansett hva du måtte gjordt 2. satt deg ned med en cola og et spill og gitt f i jorda, dør jo snart uansett Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Cola smaker æsj, så jeg går for nummer 1. Hva hadde du gjort om du kunne gjøre hva du ville? (Dvs, ingen superkrefter eller noe sånt, men du har masse penger, du er ekstremt attraktiv, du må ikke på skole/jobb osv.) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gifta meg med dama og startet familie. Hva ville du gjort om du fikk to kvinnelige pupper? Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Er det shemale du sikter til..? :o Jeg ville fått panikk, løpt til nærmeste kirurg og fått dem bort asap. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg ville sittet lenge å vente på at du skulle oppdatere posten, for å så stille et nytt spørsmål når jeg begynte å kjede meg, Hva ville du gjort hvis du levde i en musikal? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Sunget med. Hva ville du gjort hvis Norge ble innvadert av Russland? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Håpet at NATO får befridd oss, og mest sansynelig vært i hæren. Hvis du hadde blitt kommandert til å invadere Island, hva hadde du gjort da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå