Laland Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Snakket utrolig mye mindre. Hva ville du gjort hvis du var i Japp Spaceshot på Tusenfryd og den låste seg fast på toppen, uten mulighet for noen til å fikse den? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ventet på å bli hentet av et redningshelikopter. Hva ville du gjort hvis du en dag våknet opp, og var ginger? Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg hadde tatt på meg en lue, og dratt til frisøren. Eventuelt dratt på skolen og løpt rundt i gangene og ropt "My head is on fire! GAAAHHH! HELP ME!" Hva hadde du gjort om det kom en prostituert bort til deg og begynte å snakke om de temaene de snakker om? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg ville nikket diplomatisk og gått sakte vekk derfra. Deretter hadde jeg sjekket hvilke klær jeg hadde på meg. Hva ville du gjort om du ble ringt opp av regjeringen for et hemmelig oppdrag og at de trengte akkurat DIN hjelp? Oppdraget var potensielt farlig, og du fikk ikke vite noe før du hadde akseptert. Verdens sikkerhet står på spill. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hadde sagt. "Jeg er allerede på saken, og har blitt briefet av MO6. Denne linjen kan være usikret og derfor legger jeg på. Skjf35mvn... --- ..." Hva hadde du gjort om moren din forelsket seg i naboen? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 tenke ja ja, sånn er livet hva ville du gjort hvis du hadde vært på playboy M en hel dag? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Knulla alle jentene. Watch out girls. Hva ville du gjort hvis du fikk et brev i posten om du nå eier EA? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg hadde vært rik. Hva ville du gjort om du hadde to valg: 1. Intens tortur i 24 timer. Du ville ikke husket det eller hatt skader etterpå. 2. Dødd smertefritt. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 I choose number 1. Hva ville du gjort hvis du var kaptein over "The Enterprise"? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vet ikke hva det er så jeg vet ikke hva jeg ville gjort. Hva ville du gjort om du møtte Carmen Elektra på døra og hun var halvnaken? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Tatt henne med inn i min rotete hybel og vist henne "how vikings make love" B) Hva ville du gjort om faren din ropte på hjelp, kun for å oppdage at han trengte hjelp for å få mobilen ut av anusen sin? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Ropt på lillebror, det var han sin tur til og hjelpe pappa! Hva ville du gjort om du måtte spise med tærne resten av året? Endret 15. mai 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Grodd superlange tånegle og brukt dei som spisepinner Og vaska føttene, obviusly Kva hadde du gjort om din konto på gamer.no diskusjonsforumet hadde blitt sletta? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sendt en mail til TST og spurt hva i alle dager det var som skjedde. Hva hadde du gjort hvis du hadde blitt dianostisert med EDS? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Hørt med deg (Laland) hvordan du takler det Hva ville du gjort hvis du måtte gå naken i en uke. Edit: Leif Endret 15. mai 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Edit faiiiil! Gått naken Hva ville du ha gjort hadde du våknet i en romstasjon på månen? Endret 15. mai 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 hoppet rundt Hva ville du gjort om en tornado kom mot deg? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det hadde ikke gjort noe siden jeg er tremenning av Chuck Norris. Hva hadde du gjort om du var midt i et raid og Windows Update begynte å telle ned og postpone knappen hadde på et mystisk vis forsvunnet? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skreket noe som "OH MY GOOOD, THE COMPUTER'S ON FIRE!" Hva ville du gjort hvis du våknet opp og så deg i speilet, og oppdaget at du hadde skiftet kjønn? Og var attraktiv:3 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Postet sjokk bilde på forumet, også hadde jeg blitt lesbisk. Hva hadde du gjort om du så på Mulan nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå