Gal_ape Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Lagt det ut på 4chan Hva ville du gjort om det ble krig med sverige? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Tatt del i krigen. Hva ville du gjort hvis du plutselig sovnet og våknet med en tatovering i trynet? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Håpet på at det enten stod LOL eller WTF på den! Hva ville du gjort om du våknet opp uten hår? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 kost meg! hva ville du gjort om tven knuste`? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Blitt lei meg og deppa over at jeg ikke har råd til en ny P: Hva ville du gjort om du en dag fant postkassen din stappa med sjokoladepudding? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Byttet postkasse. Hva ville du ha gjort hvis du våknet opp uten hår og sammenvokste øyenbryn? Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da ville jeg satt meg i en rullestol utfor grand canyon og ropte I AM FREE Hva ville du gjort hvis det var gratis varer på Ikea for en hel dag? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hadde tatt en ny kontorstol og pult.. Liker egentlig ikke IKEA. Hva ville du gjort om internett ble lagt ned for godt Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tatt meg en bolle, for så og sitte og trykke febrilsk på 3 forskjellige nettleser ikoner på skrivebordet mitt! hva ville du gjort om du fikk en million kroner? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Kjøpt de spillene og spillkonsollene jeg vil ha. Gi til fattige barn. Og donere litt til skolen min, for å trives bedre der. Hva ville du gjort hvis du logget inn og var plutselig Administrator? Endret 8. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sagt ifra om feilen. Hva ville du gjort hvis du falt ut av en båt midt ute i ingensteds, og ingen la merke til det? Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg hadde svømt til land siden båten var i en liten innsjø ute i ingensteds. Så hadde jeg satt meg inn i helikopteret mitt og flydd hjem. Hva hadde du gjort om du plutselig kjente et geværløp rettet mot tinningen din? Endret 8. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Siden det bare var et geværløp så ble jeg ikke redd. Løpet kan bare skade deg hvis du blir slått med. Så jeg hadde spurtet av sted. Hva hadde du gjort om du ble torturert? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 blødd, ellers ville jeg klaget på dårlig tortur!' hva hadde du gjort om du bodde i en bakke med hus på? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sagt at drugiS ikke vet hva han snakker om. Hva hadde du gjort hvis du bodde i Europas tidligere kulturhovedstad? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 det var ett skikkelig dårlig år for stavanger og det sjedde FAENMEG ikke en forbanna skit! hva ville du gjort, motherfucker? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Bedt Svenning slutte å høre på Diaz. Hva ville du gjort hvis du var meg? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 lekt med puppene. hva ville du svart her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...mp;#entry107847 ?? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 ''Svenning går amok!'' Hva ville du gjort hvis du ikke kunne poste? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gått ut i friheten Hva hadde du gjort hvis du hadde eid en luksusyacht? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå