Coffey Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Feiret det med Cola og pølser. Hva ville du gjort hvis dette forumet kræsjet; for alltid? Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 danse salsa oppå magen til kjell magne bondevik hva ville du gjort vis du hadde 10 sekunder igjen å leve? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Lukket øynene, det er ikke så mye å gjøre på ti sekunder... Hva ville du gjort hvis du ålutselig befant deg i en amerikansk såpeserie(f.eks dool) og det var nå livet ditt? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 skutt megselv. hva hadde du gjort om du ble spurt om en rolle i hotel cæsar? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bedt dem spurre kammeraten min som fikk avslag på audition. Hvem ville du hvært hvis du kunne velge mellom alle på forumet? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Meg selv B) Hva hadde du gjort om du mistet all din fantasi? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Ikke mye. Hva ville du gjort hvis du ble verdens mest populære gamer? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde fått mange store seleskaper til å sponse meg, og reist rundt og arrangert LAN-parties (alle vil være på LAN med meg da;) ) og tjene store penger. (Liten tvist) Hvis du bare kunne spille en type spill, hvilken type spill ville du valgt? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 RPG og FPS hvis jeg får lov til det. Hva ville du gjort om fra nå av bare fantes de spillene man må trykke seg rundt for å bevege seg? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde mest sannsynlig blitt lei av å spille. Sånne spill er som oftest veldig kjedelige. :wacko: Hva hadde du gjort om du ble tilbudt å være med på en reise til en fjern galakse hvor det var vennligsinnede aliens (du fikk aldri lov til å dra tilbake til jorden igjen) eller å bli hjemme med din familie og dine venner, og la ting gå som før? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde reist til den fjerne galaksen. Deffinitivt. Jeg liker det her, men en slik sjanse kan man ikke gå glipp av, no question. Hva ville du gjort om du fikk valget mellom å redde verden men ofre deg selv, eller overleve men resten av menneskeheten blir utslettet? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er veldig edel og sier at jeg ville ofre meg selv Hva hadde du gjort om noen drepte beste kompisen din og du visste hvem som hadde gjort det? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Er ikke helt sikker men hadde sikkert prøvd å ta livet av den personen i ren bloodrage helst på en treg og smertefull måte. Men den fornuftige delen av meg sier at jeg hadde gått til politiet, men hva man gjør i øyeblikket er alltid usikkert. Hva ville du gjort om du våknet en morgen og det viser seg at det har gått 10 år og du har glemt alle de 10 årene? Edit: Skrivejohn Endret 6. mai 2009 av Wartom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Lurt på hva som hadde skjedd de ti siste årene. Hva hadde du gjort om du våknet opp som Supermann? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sett meg i speilet i trikot. Hva ville du gjort hvis du fant den perfekte kvinne, men hun var opptatt? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Venta Hva hadde du gjort om all strøm forsvant (også batteri på laptop) Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skjer hele tia. Da ville jeg nok smsa litt mer enn det jeg gjør til vanlig P: Hva ville du gjort om du kom hjem og oppdaget at familien din deltok i et satanisk ofringsrituale? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg hadde blitt med siden det høres gøy ut. Noe sånt har jeg aldri opplevd. Hva ville du gjort om familien din plutselig ikke husket deg? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg hadde gjort alt jeg kunne for å få dem til å huske meg! Hva hadde du gjort om du kom hjem og rommet ditt var borte, altså at døra di ikke var der og det rett og slett aldri hadde eksistert noe rom der? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Sagt: WTF? Hva ville du gjort hvis du ble mailet innloggingsinformasjonen til TST? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå