Kiro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Der har vi mange muligheter, men ved fare for dårlig rykte tør jeg ikke gi et konkret svar. Gjentar Vaenas sitt spørsmål: Hva ville du gjort med Laland hvis du kunne velge mellom alt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Stjålet moderatorkreftene hans og regjert over forumet med jernhånd helt til administratorene hadde tatt meg. Hva ville du gjort med Wolverine sine klør, men ingen healing-powers? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg ville vært utrolig redd for tanken på å skyte klør ut av hendene mine, au for en smerte... Hva ville du gjort hvis du ikke var deg, men meg? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 føler meg sulten, er du det? såfall ville jeg spist. hva ville du gjort om du skulle hoppe i strikk, og før du passerte resten av tauen så du at den kom til og ryke. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg ville klamret meg fast i tauet selv om jeg vet det ikke vil hjelpe. Hva ville du gjort hvis du nøys på pc'n din nå? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Pcen hadde blitt våt. Hva ville du gjort om du våknet opp som shemale. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sagt: WTF??ZOMG!!!WAAT??? Hva hadde du gjort om du plutselig skifta kjønn? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Oh... Boobies. Hva hadde du gjort hvis jeg skiftet kjønn? Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Oh... Boobies. Hva hadde du gjort om alle menn i verden hadde blitt damer? Endret 4. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tenkt: Oh... Boobies Hva hadde du gjort om alle ble menn?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tenkt "nå blir det pølsefest" og giftet meg med høyrehånda mi. Hva ville du gjort hvis du følte flere av spørsmålene i denne tråden lignet veldig på hverandre? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg ville sendt en mann på døra til hver bidige bruker. Hva ville du gjort hvis du fikk muligheten til å redde ett liv? Bare ett. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Reddet livet til en av mine nærmeste? hva ville du gjort hvis du ble Hannah Montana? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tenkt: Oh... Boobies this hva hadde du gjort om du ble jagd av en grizzlybjørn? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gravd meg ned. Hva ville du gjort om du var Svenning? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg ville postet på forumet. Hva ville du gjort om du fikk valget mellom gruvearbeider og fallskjermtester? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fallskjermtester. Hva hadde du gjort om du plutselig var midt inne i et terrorangrep og du løp for livet? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg ville løpt for livet, sprunget rett opp en vegg, hoppet salto bakover og tatt ut mine to vulcan miniguns fra ermene og pepret ned hele byen for å være sikker på at alle ble tatt. Så ville jeg gått ut av røyken, åpnet en iskald Cola, snudd meg mot kameraet og sagt "lol". Hva ville du gjort om du våknet en morgen og alt var speilvendt? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde vært skeiv den dagen. Hva hadde du gjort hvis verden gikk under i morgen? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tenkt: WAT? Hva hadde du gjort om du aldri fylte år igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå