- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) 2. Risikert livet og berget flest mulig andre. Hva ville du gjort hvis hadde 100,000 i GamerScore og kontoen din ble banned pga. en feil og handlingen kunne ikke reverseres? Eller 100 platinium og 1000 gold i trofeer! Endret 3. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg hadde sendt en mail til Microsoft, og mest sannsynlig ikke fått svar. Så hadde jeg ringt dem og bedt om oppklaring. Deretter ville jeg pent spurt om jeg kunne få en ny konto hvor jeg hadde all GS min igjen, hadde alle achivementene, alle vennene, alle downloadene osv. Hva hadde du gjort om du måtte legge deg nå? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Endelig en tråd som faktisk krever litt kreativ sans! Jeg hadde nektet plent og drukket 2 liter kaffe bare på trass. Hva hadde du gjort hvis du hadde funnet ut at du hadde drept noen i søvne? Endret 4. mai 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Da hadde jeg bare sagt lol wut og bedt om nåde siden det ble gjort i søvne. Hva ville du gjort om du plutselig fikk eksamen akkurat NÅ og hadde glemt å øve? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hadde sannsynligvis gått greit om det ikke var muntlig eksamen. Hva hadde du gjort om du fant ut om du hadde valgt feil linje på videregående og skulle bare ha matte? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg ville gjort det meste for å prøve å bytte linje. Hvis ikke det hadde gått ville jeg nok prøvd så godt jeg kunne for å følge med. Men siden matte ikke er min sterke side tror jeg nok jeg ville ha droppet ut etter noen månder, for å så begynne på an igjen til høsten. Hva ville du gjort hvis du var moderator for en dag? Endret 4. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fint lite. Tror ikke jeg fungerer bra som moderator -__- Hva hadde du gjort om svineinfluensaen virkelig satte inn og drepte sånn 10k+ ? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Dratt på akusjon og kjøpt de gamle spillene til folkene, for å så spille med munnbind. Hva hadde du gjort om en dame på 70 kommer bort og spørr deg om en date, men litt ekstra etterpå? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gitt ett instant nei, og foreslått kameraten. Hva hadde du gjort om du måtte skrive en særoppgave om Tokio Hotel? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg hadde nektet. Hva ville du gjort om du plutselig våknet opp og du var så overvektig at du ikke kunne røre deg. Endret 4. mai 2009 av gctoffen Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 sovet videre hva ville du gjort om du falt ned fra en pyramide på 200m? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tatt det som en tur og grått av glede. Hva ville du gjort hvis du var i en badepark og mistet badebuksen (den fløt på en eller annen måte i land) mens du selv var i vannet? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Spilt død. Hva ville du gjort om noen hadde brukt den dyre BlingBling klokken din som dørstopper? Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Spilt død. Hva ville du gjort om noen hadde brukt den dyre BlingBling klokken din som dørstopper? Fått han/hun til å erstatte den så jeg kunne kjøpt meg noe bedre. <3 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ingen fortsettelse? Jaja får fortsette jeg da. Hva ville du gjort hvis alle i hele verden utenom deg hadde blitt homofile? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ønsket dem alle lykke til og blitt overlykkelig over at all verdens damer nå var mine. Eller ble de også homofile? Isåfall, så gifter jeg meg med høyrehånda mi<3 Hva ville du gjort du nå våknet og var i ett bryllup, og alle stirret på deg? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde lagt meg igjen. (Men alle kvinner hadde også blit homofile ja) Hva hadde du gjort hvis du fant ut at kjæresten er utro? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva ville du gjort om du hadde to valg: 1. Blitt slått hardt 10 ganger i de edlere deler. 2. Kuttet av deg begge hendene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Blitt slått ti ganger i de edlere deler. De fungerer fortsatt, og midlertidig smerte er MYE bedre enn å være uten hender. Da kan jeg ta igjen, attpåtil. Hva ville du gjort hvis du ble bannet fra internett i tre uker? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde grått... Ettersom jeg da ikke hadde hatt noe å gjøre på tre uker. Hva ville du gjort med Laland hvis du kunne velge mellom alt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå