Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Skaffe meg nok penger til å gjøre hva jeg vil! Hva hadde du gjort hvis du fikk vite at jorda kommer til å sprenge om 10 minutter? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Spørt NASA om å bli med ut i rommet. Hva ville du gjort hvis du var eieren av EA Games? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Blitt kvitt melking. Hva ville du gjort hvis du fant ut at du er adoptert? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Hadde sagt til fostermammaen min; ''HVORFOR I HELVETE HAR IKKE DU SAGT DET FØR, DI HORE?''. Hva ville du gjort hvis mora di var mann? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Rømt hjemmefra. Hva hadde du gjort hvis noen hadde slått deg?(Den var rimelig kjedelig, har dårlig fantasi) Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg hadde slått tilbake. Hva ville du gjort om du kunne stoppe tiden, som i filmen Click? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Stoppet tiden, gått inn på en spillbutikk og tatt alle spillene. Hva ville du gjort med 999.999.999 kroner? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Gitt de til fattige land. Hva ville du gjort når du visste at en atombombe ville sprenge nær deg innen 5 minutter? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Åpnet paraplyen min for beskyttelse. Hva ville du gjort dersom favorittbandet ditt skulle ha konsert i byen der du bor, men du ikke hadde penger til billett? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Spurt mamma om penger. Hva ville du gjort hvis alle norske mennesker ble tvunget til Sverige? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Levd på godteri, kjøtt og bacon. Hva ville du gjort hvis du fikk tilbud om å være manager til Depeche Mode? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Fått dem til å synge rick-roll sangen. Hva ville du gjort om du var alene på jorden? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg hadde slått av en prat med ninjaene. Hva ville du gjort om du ikke kunne gjøre noe seksuelt resten av ditt liv? Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kjøpt meg en dyr gamer pc ti trøst og begravd meg på rommet. hva ville du gjort om en meteor hadde kurs for jorda og ville treffe om 3 timer? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gravd meg ned. Hva ville du gjort om du hadde en romferje? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Solgt han til NASA Kva hadde du gjort viss kjæresten din blei knivstukket på åpen gate, og du var for langt unna til å stoppe kniven? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 To ord: Barrel Roll Hva ville du gjort med en hammer? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Lagt han frå meg, gått inn og spelt data Kva ville du gjort viss du blei satt i land på ei øy heilt lik ei øy frå ein Defoe-roman? Endret 9. april 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Laget meg små dokker av gress og lekt Lost. Hva ville du gjort om alle andre i verden ble til Zombier, NÅ! Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tatt rifla med meg og stukket til fjells. Hva ville du gjort om du skulle bli brent på bålet om 5 minutter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå