Breathe Fresh Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Starta bondegård i hagen å overlevd på den hva hadde du gjort hvis Russland erklærte krig med familien din Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 først spurt USA og resten av NATO om hjelp. Deretter hadde jeg hyrt James Bond for å myrde de som erklærte krigen og så få han til å drepe nøkkel personene som fortsatt kjempet krigen HVa hadde du gjort om resten av verden angrep norge? Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ettersom hele verden var i mot Norge hadde det ikke vært mulig å flykte til f.eks. Sverige. Derfor ville jeg løpt inn i Vault 313 og lest Donald-blader til krigen var over. Hva hadde du gjort om du ikke hadde deltatt i Photo-shop konkurransen i Kreativitet-delen av forumet? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Var ikke med, men har ikke gjort noe utenom det vanlige.. Hva hadde du gjort om Error faktisk var den den hesten med vinger (pegasus?) Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg hadde flydd rundt og reddet jomfruer i nød, for å så transformere til menneskeform og hatt det morsomt. *Host* Hva hadde du gjort om jeg egentlig var Barack Obama? :o Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ingenting. Hva hadde du gjort om du fikk 30,000,000kr skattefritt? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Levd livet, ikke noe arbeid bare chillax, og hadde også kjøpt meg et digert bibliotek. Hva ville du gjort uten internett? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Partay all night long.... eller kanskje ikke? Hva ville du gjort dersom du ble sendt ut i verdensrommet, helt alene? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Da hadde jeg vært der. I verdensrommet. Alene. Sannsynligvis blitt gal av kjedsomhet og dødd av at hodet eksploderte uten synlig grunn. Hva ville du gjort om du måtte bli gruvearbeider? Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg hadde protestert. Hva hadde du gjort om Norge gikk gjennom et statskupp og ble ett diktatur? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg ville stukket til Sverige og startet/joinet en opprørsgruppe for å ta kampen opp mot det grusomme regimet. Hva ville du gjort om Kongen av Norge àvskaffet hele regjeringen uten videre? Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sagt, "Lol, fail!" Kongen har ikke mer makt en bomsen i rennesteinen. (Så fremt bomsen er 18+) Hva hadde du gjort om du måtte være 42 år for å stemme? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 DA ville jeg protestert helt til jeg ble 42 og kunne begynne å stemme. Hva ville du gjort om du fikk kronisk danse syndrom? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Danset meg tilbake til 70 tallet og blitt danse kongen! Ta deg en bolle, Travolta! Hva ville du gjort hvis gamer.no ble lagt ned? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Blitt veldig trist og deprimert for å så emigrere tilbake til HW. Hva ville du gjort hvis denne dagen aldri tok slutt? Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det hadde i alle fall vært et ganske greit valg av dag siden jeg har fri fra skolen og sola skinner! Men, hvis den aldri tok slutt hadde jeg nok prøvd å leve livet på vanlig måte, og sove når jeg var trøtt osv. Da hadde dagen på en måte blitt delt opp i nye dager. Hva hadde du ønsket deg om du fikk fire ønsker, hvor det ene ønsket skulle handle om deg selv, det andre skulle handle om familien din, det tredje ønsket skulle handle om Norge og det fjerde ønsket omfatte hele jordkloden? Lenke til kommentar
eerik97 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ønske 1: at jeg hadde lært å fly. Ønske 2: at vi hadde vunnet i lotto. Ønske 3: at Norge hadde fått et verdensberømt filmstudio. Ønske 4: at verden ble større. Hva ville du gjort hvis du måtte gjøre noe kult i løpet av 5 sekunder? Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg hadde fått hjerneteppe, men siden jeg er så awesome var det bare kult at jeg fikk hjerneteppe. Hva hadde du gjort om du ble teleportert tilbake i tid til år 1337, når klokka var 13:37 og du ble stuck der? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg hadde følt meg litt 1337. Hva ville du gjort om du kunne velge å reise en tur til månen, men du fikk aldri ta utdanning eller ikke reist og fått utdanning? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 En tur til månen. Noe sånt kan man bare oppleve en gang. Utdanning klarer man seg uten. Hva ville du gjort om du fikk valget mellom ingen nettbruk eller ingen brusdrikking? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå