Rider of Reason Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kjøpt en vinterjakke. Hva ville du gjort hvis du var strandet i en ørken med bare en flaske motorolje? Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Etter noen dager hadde jeg hoppet på Bly-Zeppelinen som tilfeldigvis kom forbi. Når den hadde tatt meg høyt opp i lufta ville jeg fortsatt videre oppover trappen til himmelen. Hva hadde du gjort om John Lennon sto opp fra de døde og The Beatles ble gjenforent? Endret 21. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lurt på hvordan jeg kunne være så dårlig til å skyte, for så å prøve en gang til. Hva ville du gjort hvis du falt ut av ett fly uten fallskjerm? Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Siden jeg falt ut av flyet når det sto på bakken hadde jeg mest sannsynlig bare fått litt vondt. Hva hadde du gjort om du falt ut av ett fly som var 6000 feet over havet, og du ikke hadde noen fallskjerm? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 tissa på meg.. hva ville du gjort for og overtale foreldrene dine til og la deg dra til oslo? Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er i Oslo støtt og stadig, ikke noe vits i å overtale noen. Forresten, hvis du tror at Oslo er en veldig spennende by må jeg dessverre skuffe deg Du blir gladere og gladere i Oslo for hver gang du er der (hvis du er forskjellige steder) men alt i alt er det en møkkaby i forhold til de fleste andre europeiske hovedstader. Hva hadde du gjort om du het Svenning? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke noe spesielt annet enn det jeg gjør nå Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke noe spesielt annet enn det jeg gjør nå Du har misforstått , du må stille spm. også Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) hmm. Ettersom det ikke er noe spørsmål vet jeg ikke hva jeg ville gjort... Hva ville du gjort dersom gamer la ned småprat delen? Endret 21. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Satt meg under et bord og filosofert over hvorfor de gjorde det. Hva vill du gjort for 10.000kr? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kjøpt ny mixer. Hva ville du gjort hvis du våknet opp med hunden din sin testikkel i munnen? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 spyttet den ut... hvordan ville du komt deg ned fra en bro? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hoppa Hvordan ville du greid deg uten elektroniske hjelpemidler ett år? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tatt meg en tur Norge rundt med kart og kompass. Hva hadde du gjort hvis du plutselig var 100M oppi luften helt sånn plutselig? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg vil tro at jeg ville ha falt, så fremst man ikke står på en bakketopp da. Du får en fjernkontroll som du kan styre verden med, hva gjør du? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 tar på tven.. du går inn i en cd sjappe.. hva gjør du? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Går ut igjen. Der har jeg da ingenting å gjøre. Hva ville du gjort om du våknet opp en morgen og beina dine plutselig var byttet ut med hendene og omvendt? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Spilt 360 med bena Hva hadde du gjort om du mista alle fingrene? Ikke noe spesielt annet enn det jeg gjør nå Du har misforstått , du må stille spm. også glemte det bare Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg hadde trent meg opp til å bruke tærne istedenfor, og heller gått på armstumpene. Hva hadde du gjort om alle personer i verden plutselig kom i fjortizz-stadiet igjen? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Skutt meg selv Hva hadde du gjort om alle voksne mista jobben og ikke hadde penger til å fø dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå