Error Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg hadde amputert beinet pga. den ekstremt farlige giften som spredte seg fra kulen. Så hadde jeg tatt opp det amputerte beinet og brukt det som våpen mot angriperne. Når han var slått halt ihjel ville jeg stappa tærne mine i munnen hans og sendt han rett til galehus. Hva hadde du gjort om du var gal og hadde tilgang til Bill Gates sin konto? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Donert alt til The Pirate Bay. Hva hadde du gjort om du måtte gifte deg ufrivillig? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skilt meg en uke etterpå. Hva hadde du gjort hvis du hadde blitt fortalt at du hadde 24 timer igjen å leve? Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det samme som jeg eller noen andre gjorde for noen sider siden. Hva hadde DU gjort om du plutselig fikk superheltkrefter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vært superhelt og reddet verden. Hva ville du gjort om du plutselig oppdaget at dataspilling var ulovlig i Norge? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Gitt blaffen! Hva ville du gjort hvis du fant ut at dine foreldre ikke var dine biologiske foreldre? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Spilt videre lol Hva ville du gjort hvis skolen du går på/gikk på bestemte seg for å "slette" skolegangen din så du må ta alt på nytt igjen? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Slutta skolen. Hva hadde du gjort hvis noen slapp en bombe på serverne til favoritt mmo-et ditt. (hvis du ikke spiller så forestill deg hva du ville gjort) Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Tatt en dram Hva ville du gjort hvis Telenor hadde blokkert deg fra TBP? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) mente du TPB? isåfall hadde jeg brukt mininova Hva hadde du gjort hvis strømmen hadde gått akkurat nå? Endret 18. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Da er jeg glad det finnes noe som heter batterier Hva hadde du gjort om din gamle Logitech G6 tok kvelden midt under MMO tiden? (Nei, jeg mente TheBiratePay) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Brukt den vanlige musa på laptopen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg ville gjort mye rart. Hva hadde du gjort om O-Zone folka kom og hjemsøkte deg, og spilte Dragostea Din Tei om og om igjen? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Pent bedt om å dra, og hvis ikke de ville det hadde jeg henta "Ghostbusters" hvis dette var gjenferd som hjemsøkte meg. Hva hadde du gjort hvis du våknet en morgen og fant ut at noen hadde stjelt pc-en/ene din(e). Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hatt en god grunn til å kjøpe en ny Hva ville du gjort hvis du hadde blitt utvist av landet? Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg hadde banket på en tilfeldig dør, og når det kom noen og lukket opp ville jeg sugd ut alt kjøtt muskler etc og tatt på meg huden (Men in Black style.) Så ville jeg ha bodd i den familien mens jeg la en plan om hvordan jeg kunne myrde de som utviste meg. Hva hadde du gjort om det hadde blitt atomkrig? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Spilt som f-en de siste timene mine HVa hadde du gjort om du møtte osama bin laden utenfor døra di? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nappa'n i skjegget og skreket "Allah!!!" i trynet på han for så å legge beina på nakken og stikke av. Hva ville du gjort hvis du våknet opp ved siden av Dan Børge Akerø (Klassefest fyren) i en enkeltseng uten å huske noen ting? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da hadde jeg lurt noe så sinnsykt på hva som hadde hendt dagen før, men hallo det er ikke hver dag man våkner opp med en kjendis Hva hadde du gjort hvis du ble allergisk mot solstråler? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Holdt meg inne i dag. Hva hadde du gjort hvis du måtte ro fra Norge til England? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå