Error Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Edit: Slemming, du svarte før meg Men siden du spurte et "åpent" spørmsål velger jeg å la svaret mitt stå. Jeg hadde blitt et med bilen og BAM! *Transformers theme* Bilen ble til et gliderfly! Deretter ville jeg/bilen/flyet svevet ned til elvebredden under fossen, og fått bonden som tilveldigvis akkurat kom forbi til å hjelpe meg. Hva hadde du gjort hvis du takket ja til å overnatte hos bonden, for å så finne ut at han egentlig nettopp hadde rømt fra galehuset og du var stuck inne i huset. (Han har selvfølgelig tilgang til diverse mordvåpen, noe du ikke har.) Endret 16. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tatt en MacGyver stil og improvisert som faen. Hva hadde du gjort om du hadde funnet ut at dama du nettopp klina med hadde tatt en kjønnsoperasjon og egentlig var gutt? Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Jeg hadde avslørt at jeg også nettop hadde tatt en kjønnsoperasjon og at jeg egentlig var en 70 år gammel dame. Hva hadde du gjort om du mistet tennene dine? Endret 16. april 2009 av Error Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Edit: Feil spørsmål: Jeg hadde oppført meg usedvanlig fint til jeg fikk sjangsen til å rømme, mens jeg lurte på hvordan i huleste jeg kunne vite at han hadde rømt fra galehuset. Nytt svar: Jeg tror jeg ville besøkt en tannlege. Hva hadde du gjort dersom du hadde mistet hukommelsen og ikke viste hvem du, kjæresten, familien og vennene dine var? Endret 16. april 2009 av V3gg3n Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Blitt ganske så lettet, for jeg ser ingen grunn til å gå rundt å kline med damer. Tror jeg hadde blitt ganske så fortvilet og skeptisk til andre mennesker. Hva hadde du gjort hvis du hadde våknet opp som det motsatte kjønn? Endret 16. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Ble litt mange forskjellige poster og svar. Ethram, det vil du ikke vite Hva hadde du gjort om du ble teleportert til bakvendtland? Endret 16. april 2009 av Error Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Skaffet meg en opptaker/pc som kunne spille av lydspor baklengs, slik at jeg kunne gjøre meg forstått og forstå andre:p Lar nestemann få spørsmålet:D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Blitt undertrykt av samtlige vanlige brukere på dette forumet. Hva ville du gjort hvis nissen kom på døra? Men, spørsmålet står fortsatt! Endret 16. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Jeg hadde dratt han i skjegget for å se om han var ekte. Hvis han var det ville jeg kidnappet han og sagt til alvene på nordpolen:"Gi meg alt jeg vil ha, ellers er nissen en saga blott!" Hva hadde du gjort om Jesus stakk innom? Endret 16. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Gitt han en High Five Hva ville du gjort i dag hvis verden gikk under i morgen? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Ble dobbel post...hva i..? Endret 16. april 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ledd av de dumme konspirasjons folka som sa den gikk under i 2012. Hva ville du gjort om gamer.no ble lagt ned? Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 kjempet som en gal for å få den opp igjen Hva ville du gjort om kona sendte drømmebilen din utfor et stup? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kasta sminken hennes i peisen. Hva ville du gjort om elektritesen hadde forsvunnet helt fra jorda i 1 dag? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg hadde kjøpt en sykkel på et verkssted for så å sette på en dynamo og suklet som en galning. Hva ville du gjort om du holdt på å drukne? Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 svømt opp til overflaten Hva ville du gjort om norge ble tatt over av sverige? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Påpekt hvor likt Kragerø's byvåpen er thePirateBay logoen. Hva ville du gjort om du ble moderator? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Kunne ikke blitt det.. Ikke vær så usakelig laland Hva ville du gjort om du plutselig fikk røde øyne? Endret 16. april 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Lekt iharal3. Hva ville du gjort hvis du ikke visste hvem Laland var? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Brukt google Hva ville du gjort hvis du ikke visste hva du skulle spør om i denne tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå