Gå til innhold

Hva ville du gjort?


Anbefalte innlegg

Edit: Slemming, du svarte før meg :( Men siden du spurte et "åpent" spørmsål velger jeg å la svaret mitt stå.

 

Jeg hadde blitt et med bilen og BAM! *Transformers theme* Bilen ble til et gliderfly! Deretter ville jeg/bilen/flyet svevet ned til elvebredden under fossen, og fått bonden som tilveldigvis akkurat kom forbi til å hjelpe meg.

 

Hva hadde du gjort hvis du takket ja til å overnatte hos bonden, for å så finne ut at han egentlig nettopp hadde rømt fra galehuset og du var stuck inne i huset. (Han har selvfølgelig tilgang til diverse mordvåpen, noe du ikke har.)

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: Feil spørsmål:

Jeg hadde oppført meg usedvanlig fint til jeg fikk sjangsen til å rømme, mens jeg lurte på hvordan i huleste jeg kunne vite at han hadde rømt fra galehuset. :p

 

Nytt svar:

Jeg tror jeg ville besøkt en tannlege.:p

 

Hva hadde du gjort dersom du hadde mistet hukommelsen og ikke viste hvem du, kjæresten, familien og vennene

dine var?

Endret av V3gg3n
Lenke til kommentar

Blitt ganske så lettet, for jeg ser ingen grunn til å gå rundt å kline med damer.

 

Tror jeg hadde blitt ganske så fortvilet og skeptisk til andre mennesker.

 

Hva hadde du gjort hvis du hadde våknet opp som det motsatte kjønn?

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Jeg hadde dratt han i skjegget for å se om han var ekte. Hvis han var det ville jeg kidnappet han og sagt til alvene på nordpolen:"Gi meg alt jeg vil ha, ellers er nissen en saga blott!"

 

Hva hadde du gjort om Jesus stakk innom?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...