- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 I denne tråden skal du si hva du ville gjort hvis noen gjorde noe mot deg. Eksempel: Bruker 1: Hva ville du gjort hvis noen slo deg? Bruker 2: Jeg ville slått tilbake! Hva ville du gjort hvis noen dyttet deg ned fra verden høyeste bru? Jeg begynner: Hva ville du gjort hvis noen dyttet deg ned fra verden høyeste bru? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg ville våknet i svette. Hva hadde du gjort hvis noen hadde slengt deg i veggen? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Bygd opp veggen igjen så jeg ikke hadde fått sylden for noe! Hva ville du gjort om du vant 15 mill i lotto! Endret 7. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) EDIT: To late.. Jeg hadde vel spart dem til et hus. Betalt regninger og spandert en fin ferie på meg selv. Hva ville du gjort om noen hadde spyttet deg i ansiktet? Endret 7. april 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Gitt fem milioner til mine foreldre, for å så kjøpe meg hus og bil. Edit: jeg ville blitt fornærmet og spyttet tilbake, Hva ville du gjort vist du var inni i dine 24 siste timer av livet? Endret 7. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg ville blitt tatt seriøst av verdens media fordi jeg var døende. Hva ville du gjort om du fant en gammel lommebok med et førerkort og 5000,- i kontanter? Endret 7. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Gitt førerkortet til politet og tatt 100% av all cashen Hva ville du gjort hvis noen skjøt deg i hodet og du overlevde? Endret 7. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da ville jeg brukt alle krefter på å finne ut av hvorfor denne personen gjorde noe slikt mot meg. Tror da ikke jeg har gjort meg fortjent til en kule i knotten. - Hva ville du gjort om du plutselig fikk stri bavianpels over hele kroppen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg ville tatt imot alle råd jeg kunne ifra barbertråden. Hva ville du gjort hvis Rick Astley hadde kommet på døren din og begynt å synge "Never Gonna Give You Up"? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da ville jeg gitt mannen varm applaus, og deretter bedt han spille Probotector på Mega Drive med meg. Kan tenke meg det ville vært festlig. – Forestill deg at du en dag fikk evnen til å lese andres tanker, og det uten å måtte være i nærheten av dem. Ville du brukt dette til egen fordel? Ja? Nei? I så fall, hvordan? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Ja, fordi da kan jeg vite om folk lurer meg eller ikke. Jeg hadde aldri sagt det til noen. + En mulighet til å slå av. Hva ville du gjort hvis Gamer.no la ned, men Kulturo sto opp fra asken? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg hadde dermed opplevd blandede følelser, ettersom jeg hadde utrolig deprimert for Gamer, men samtidig overlykkelig på kulturo sine vegne, - Hva ville du gjort vist du hadde kunnet byttet liv med en annen for en dag, og hvem hadde det så vært? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 En jeg er forelsket i! Hva ville du gjort hvis huset ditt brant ned? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hadde blitt utrolig lei meg. Fordi vi har utrolig mange gamle arvgjenstander i huset i tilegg til alle mine søsters malerier. Hva hadde du gjort om du hadde sett Madeleine Mccann på gaten med en fremmed mann, men var usikker på om det var henne? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Ikke brydd meg, fordi jeg ikke vet hvem det er. Hva ville du gjort hvis forumet ble hacket? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg ville brukt mine utrolige moderatorskillz på å fikse det. Eller snakke med en admin. Hva ville du gjort hvis du en dag fant ut at du var IP-bannet fra forumet? Lenke til kommentar
Materie Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Drept samtlige onde onde adminer >_> Hva ville du gjort hvis du hadde en ladd pistol i pannen, og mannen som holdt den var i særs dårlig humør? Endret 8. april 2009 av Materie Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Banka han opp. Kva ville du gjort om du våkna opp som ein kenguru ein dag? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Kontaktet en lege. Hva ville du gjort hvis du datt gjennom senga? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Blødd neseblod(true story) Hva ville du gjort dersom du fikk være president for en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå