Flamed Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg så et innlegg her da flere personr hadde ordre fra www.yeees.com !!!! jeg har sjekket alle de 4 addresene de hadde i Norge og EN av de eksisterer....Det er ingen muligheter får og nå dem med telefon fordi de har 4 numre som er ute av drift. De lager flere ordre som du må betale for når du ønsket EN av varen Jeg sjekket med Visa Norge og her er svaret -hei. Yeees (Yeees Indeed) har ingen avtale med Visa Norge og jeg kan da heller ikke garantere for none sikkerthet. Brukerstedsservice Det som er tingen er at de har en Visa logo på siden som du ikke kan forholde deg til Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 1. Det finnes utallige tråder om Yeees.com på dette forumet. Hvorfor starte enda en? 2. Det svaret du siterer virker nesten oppdiktet. Veldig useriøst og mange skrivefeil. Tror neppe det er et offisielt svar fra Visa Norge. Lenke til kommentar
Flamed Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Takk Tor-steinar, jeg bruker ikke tiden min på å dikte opp historier som du kan slakte meg for. hei. Yeees (Yeees Indeed) har ingen avtale med Visa Norge og jeg kan da heller ikke garantere for none sikkerthet. Brukerstedsservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå