Vaenas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg synnes at utviklings måten dems minner litt om EVE online sitt, noe som er veldig positivt Men så liker jeg tanken på at de retter det mye mot Singleplayer også, for jeg er nok mer av enn singleplayer når det kommer til mmo's. Tror dette kommer til å bli litt som EVE, det vokser med mengden folk Kan bare si jeg gleder meg. Ser forresten at mange folk er skeptisk grunnet AoC, og at de lovte alt de ikke kom med, men jeg syntes AoC var bra jeg. Hadde det ikke vært for at jeg var i en twist hjemme hadde jeg ikke sluttet. Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har veldig lyst å lese artikkelen men den er på nynorsk noe som er like gale så dialekt. Kan vi få en versjon på bokmål og? Kansje starte å skrive bokmål selv før du forlanger at andre skal det? Selv har jeg aldri hatt nynorsk på skolen siden jeg har samisk og derfor slipper, men ser ikke på nynorsk tekster som noe problem da det er enkelt å forstå og jeg legger faktisk nesten ikke merke til at noe står på nynorsk. La faktisk ikke merke til at denne artikkelen var på nynorsk før jeg leste ordet diverre (diverse på bokmål) i siste avsnitt, og jeg har heller ikke lest så veldig mye nynorsk i mitt liv. Mitt tips er å bare lese og ting blir lettere etterhvert, og siden nynorsk er et av skriftspråkene i Norge og det finnes mange folk i Norge som skriver på dette skriftspråket er det noe som man absolutt burde venne seg til å lese, for ja, jeg tror det bare er en tilvenningssak . Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 2012 kommer til å bli et rart år, den kalenderen til maya-indianerene slutter fredag den 13 2012. Dato? Er vel vanlig med to fredag den 13 i løpet av et år. Selv tror jeg ikke på noe sånt . Lenke til kommentar
BF | Synxz Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har veldig lyst å lese artikkelen men den er på nynorsk noe som er like gale så dialekt. Kan vi få en versjon på bokmål og? Nei. Det var synd, får vel finne en annen spill side så kjører 100% bokmål. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Videoen var forøvrig rå, synd dette ikke blir et singleplayer-spill. Endret 8. april 2009 av TSP Fjernet off-topic. Nynorskdiskusjon Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det blir en online Group/Singleplayer spill, altså du kan spille det på helt samme måte som andre singleplayers. Du skal virkelig ikke slutte å bruke gamer fordi de hadde en artikkel på nynorsk? I såfall kan du slutte å bruke internett siden det ikke er 100& på norsk. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Det blir en online Group/Singleplayer spill, altså du kan spille det på helt samme måte som andre singleplayers. Det blir et online spill med månedtlig avgift, det er mye oppdrag og diverse du kan gjøre solo. Men, det er også oppdrag som man MÅ gjøre sammen med andre, spillet handler jo faktisk mye om det å stå sammen (mot det onde/ukjente :rolleyes: ) Endret 8. april 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Spillet skulle bli basert slik at man kunne spille spillet solo og i grupper, altså man MÅ ikke spille med flere. Jeg håper de legger med en offline versjon hvor man kan spille pur singleplayer. Det hadde vært skrittet i riktig retning. Lenke til kommentar
agony Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) De skriver jo vitterlig at det vil være endel ting du MÅ ha grupper for å gjøre. Jeg tror dette blir bra, spesielt at de fokuserer på endel solo og story ting. Edit: Offline faktisk, om det blir en dynamisk stor verden i mmo stil, er det vel litt vel mye å forlange at de lar deg kjøre lokal server (offline mode). Endret 8. april 2009 av Lain Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Klarte gauntletet og fikk denne mailen: Dear Thomas Jensen, At approximately 16.49 Universal Time on the 8th of April 2009 you were the 1404th person to pass the gauntlet. It is an achievement worthy of recognition. We have prepared a token for your keepsake. This is your personal token. Follow the link below to confirm your passage, and do not share it with anyone. There will come a time when it will serve you further.. Kan ikke vise adressen. This channel is no longer secure. Do not reply. For now, rest assured that with your token your place in the Sanctuary of Secrets is safe. ...---... Fikk da en token, skal legge ut bilde snart så dere kan se. De skriver jo vitterlig at det vil være endel ting du MÅ ha grupper for å gjøre. Jeg tror dette blir bra, spesielt at de fokuserer på endel solo og story ting. Det er så langt man vil fokusere på det. Man kan velge å fokusere på endel diverse singleplayer ting, og derfor ha en singleplayer opplevelse. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Mange andre som har fått den også, så det er nok unødvendig Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 1404 til nå ja. Det er vel en ende til hvor mange de tillater å skal få tokens, håper det er en Beta Key. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det hadde vært utrolig kult om det hadde vært en Beta Key. Glad hadde jeg blitt også! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du klarte det du også? Hvis det ikke er en beta key så er det nok en key for å få noe ingame når spillet kommer ut, nå er det bare å håpe da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Eg ynskjer å minne om at nynorsk ikkje er diskusjonstema for denne diskusjonen. Det er ein heilt annan diskusjon. Vidare diskusjon rundt nynorskbruk vil bli slettet frå emnet. Jeg ønsker å minne om at nynorsk ikke er diskusjonstema for denne diskusjonen. Det er en helt annen diskusjon. Videre diskusjon rundt nynorskbruk vil bli slettet fra emnet. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tror ikke jeg har gledet meg slik som dette på lenge. Jeg sitter her å tenker på hva slags type karakter jeg skal lage. Mange sier at du kan lage dine egne våpen, slik at det blir litt mer individuelt. Tøft da, det å lage våpen selv med egne detaljer og lignende. Har også tenkt på det, istedet for å drepe fiender med våpen, hva med å drepe med bøker og lignende. Utrolig tøft å lese en demonutryddelse formel mens du ser fienden dø forran deg Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tipper enn har nesten et uendlig reportaer av våpen, de ha en så stor mengde våpen mulig å blande inn i dette, så får håper de tar med de litt mer u tradisjonelle våpene også. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Flott intervju! Er enda mer hypet nå, vet ikke om det er bra eller ikke^^ Du har vel ikke brukt avataren din lenge? Mystisk.... Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Dette er jo mitt drømme mmo, nåtid + ninjasverd + matrix = moro. JIPPI ^^ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nå er jeg på forumet til The Secret World og leser om den nye koden Aveline trenger hjelp til. Jeg er så nervøs og spenningsfylt. Her drar vi inn historie om tempelriddere, Roald Amundsen, Belmont-familien! Akuratt dette jeg elsker! Dette er helt utrolig! Aveline som er en karakter i The Secret World har nemlig sendt melding til et par av forumets brukere der hun trenger hjelp til å finne et sted. Hun har gitt oss et par nummer og det er dette de prøver å finne ut av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå