Gå til innhold

Sniktitt: The Secret World


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer det at MMO spill kan være en veldig god pengekilde. Vi vet ikke hvor mye Drømmefall gjorde det salgsmessig, men det var i alle fall ikke en suksess. AoC var ikke det heller, men det kunne ha vært det (de hadde spart en del penger hvis de ikke hadde reklamert så sinnsykt mye for det under lanseringen også). Nå vet jeg ikke helt hvordan andre MMO utviklere gjør det da, MMO utvikling koster jo de og...

 

Er også skeptiske til animasjonene.. Et av punktene som er viktigst for meg. AOC har ikke særskilt gode animasjoner. Liker Euphoria Engine :)

Trodde jeg var den eneste som syntes animasjonene var snåle, spesielt i trailerne. Men det er vel kanskje det som kjennetegner et mmo spill...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Ser noen undrer seg over at funcom satser på mmo igjen. Husk at til PC er det en foretningsmessig overlegen modell i forrhold til alternativene. Får man et greit antall spillere gir det kontinuelig inntekt over tid, og piratkopiering er ikke et tema engang...

På den andre siden er det utrolig dyrt å utvikle et bra MMO. Et godtselgende single-player adventure kan godt hende ville gitt mer overskudd enn et halvgodt MMO. Vi får håpe det blir et skikkelig bra MMO istedet. :)

Lenke til kommentar

At spillet kommer på xbox har ihvertfall økt sjansen for at jeg kjøper det. Laptopen min er langt fra et monster for å si det mildt :p

 

Settingen ser veldig appelerende ut i mine øyne, og hvis gameplayet kan styre bort fra det evinnelige klassesystemet (WoW, AoC o.l) tror jeg det vil øke interessen blant potensielle kjøpere.

Endret av Sebgun
Lenke til kommentar

2012 kommer til å bli et rart år, den kalenderen til maya-indianerene slutter fredag den 13 2012. Det er en komet/asteroide som har en veldig liten sjanse for å treffe oss i 2012. Funcom lanserer et okkult MMO der verden er gått til h... 2012 blir kanskje det mest forventningsfulle året i mitt liv :p

 

Ikke at jeg tror på noe av dette her, men det virker da forferdelig usansynlig at så mange ting skal skje på et år.

Lenke til kommentar

Det kommer ut før 2012. Garantert. I 2012 er det sannsynligvis kommet ut en ny konsoll-generasjon (Xbox 720), eller så er den på dørterskelen ihvertfall. Hva er da vitsen med å utvikle det til 360?

 

Uansett, kjenner at jeg gleder meg sykt nå! :D Artikkelen ga et litt klarere bilde på hva spillet går ut på, og hva FunCom (og Ragnar) fokuserer på. Elsker at man kan være forskjellige "folkeslag", som man kan endre på bår man vil (nerd, gother, etc). Har enda ikke blitt imponert over en character creation i et MMO enda, de fleste har vært dårlige/gjennomsnittlige.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Enig med deg Shampoo. Det skal bli morsomt med en "litt" større karakter utvikling en det de fleste MMO's har å by på. Håper du kan f.eks gjøre litt mer med utseende, slik at ikke alle er helt like. Det er det som irriterer meg litt med World of Warcraft da spesielt. Alle er jo nesten helt like. Gleder meg utrolig mye, og er nesten sikker på at spillet kommer ut tidlig 2010. :) De har tross alt jobbet med det siden 2002. :) Gleder meg virkelig!

Lenke til kommentar
2012 kommer til å bli et rart år, den kalenderen til maya-indianerene slutter fredag den 13 2012. Det er en komet/asteroide som har en veldig liten sjanse for å treffe oss i 2012. Funcom lanserer et okkult MMO der verden er gått til h... 2012 blir kanskje det mest forventningsfulle året i mitt liv :p

 

Ikke at jeg tror på noe av dette her, men det virker da forferdelig usansynlig at så mange ting skal skje på et år.

 

neeeeei, jeg mener selv det er den 21. makes more sense og 21 12 2012. 012 everywhere. Men uansett så er fredag den 13 feil ;)

Lenke til kommentar

Funcom klarer å pirre interessen, blir nok til at spillet i det minste blir testet når det en gang blir sluppet. Skal bli spennende å se om de klarer å tilføre MMO sjangeren noe nytt og eventuelt hvor gjennomført det blir.

Men litt skeptisk er jeg også, er ikke ett ukjent fenomen at det kan være en differanse mellom markedsføring/ønsker å levere og hva som faktisk blir levert.

 

Men konseptet er spennende, så håper de klarer å levere ett godt spill. Sier som Blodstupmoen "Time will show".

 

Edit: Maya kalenderen slutter ikke i 2012, kun slutten på inneværende long count periode, så begynner neste ;)

Edit2: Men med tanke på alt det rare folk knytter opp i mot 21.12.2012, så burde det være en ypperlig lanseringsdato for dette spillet.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Det slippes nok ut i 2010. Nå må dere skjerpe dere. 2011 og 2012. Herregud det er jeg neste generasjons spillkonsoler om to-tre år. Tror dere de slipper ut et spill til XBOX 360 når de sikkert allerede har kommet godt i gang med den nye konsollen. Jeg tipper en 2010 release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...