Gå til innhold

Sniktitt: The Secret World

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Crouser Du sov deg gjennom nynorsktimene på skolen, eller? :p Synes det er bra Hr Furevik bruker den norskvarianten han kan best, spesielt i og med at hans artikler alltid er interessant lesning og generelt godt skrevet. Denne også.

Gleder meg til å se og høre mer om den hemmelige verdenen. De har valgt et konsept hvor det er et hav av historier å fortelle... :)

Lenke til kommentar
"Bilde fra en kommende dataanimert video for spillet."

så det vil si at det komme enda en video i løpet av den nærmeste tiden?

Ja, det stemmer. Det kommer oppfølgervideoer :-)

Merk: Flere unødvendige innlegg om nynorsk er fjernet, fordi det er en debatt som ikke har noe med The Secret World å gjøre. Nye tilsvarende innlegg i denne tråden blir fjernet uten forvarsel.

Lenke til kommentar
En stund siden jeg har hatt et spill svirrende i bakhode som jeg går å gleder meg til, Funcom har igjen satt igang svirret i hode mitt.

Ser veldig frem til dette spillet....

og det er liksom en bra ting? Se på AoC. møkk. Og ja! jeg har testet for 2 uker siden.

Lenke til kommentar

Direkte møkk er det vel ikke alle som er enig med deg at det er. I motsetning til andre MMO så er det ihvertfall morsomt å grinde seg opp til maks level i AoC, bare synd at spillet slutter der. Uansett så har de alltid levert på setting og historie, så det er ingen grunn til å ikke bli hypa der. Men jeg er enig i at å bli hypa for spill ikke nødvendigvis er en bra ting (bare sier at AoC ikke er så dårlig).

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...