TST Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Funcom lettar endeleg på sløret, og gir oss eit blikk inn i deira hemmelege verd. Les mer Lenke til kommentar
Übermagnus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg som en vill liten unge på vei til skitrening! : D Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg som en vill liten unge på vei til skitrening! : D This. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 ny video! http://www.eurogamer.net/videos/the-secret-world-reveal Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Youtube video: og velkommen til dette forumet memo Lenke til kommentar
baltie Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 @Crouser Du sov deg gjennom nynorsktimene på skolen, eller? Synes det er bra Hr Furevik bruker den norskvarianten han kan best, spesielt i og med at hans artikler alltid er interessant lesning og generelt godt skrevet. Denne også. Gleder meg til å se og høre mer om den hemmelige verdenen. De har valgt et konsept hvor det er et hav av historier å fortelle... Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 "Bilde fra en kommende dataanimert video for spillet." så det vil si at det komme enda en video i løpet av den nærmeste tiden? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 "Bilde fra en kommende dataanimert video for spillet." så det vil si at det komme enda en video i løpet av den nærmeste tiden? Ja, det stemmer. Det kommer oppfølgervideoer :-) Merk: Flere unødvendige innlegg om nynorsk er fjernet, fordi det er en debatt som ikke har noe med The Secret World å gjøre. Nye tilsvarende innlegg i denne tråden blir fjernet uten forvarsel. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Flott intervju! Er enda mer hypet nå, vet ikke om det er bra eller ikke^^ Endret 7. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 En stund siden jeg har hatt et spill svirrende i bakhode som jeg går å gleder meg til, Funcom har igjen satt igang svirret i hode mitt. Ser veldig frem til dette spillet.... Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Oooooweeeeeee! Gleder meg! Har lenge tenkt at MMO sjangeren er daud i mine auge, men dette ser særskilt spanande ut Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ser helt fantastisk ut! Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg veldig til dette Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Meg glede meg seg! Har lenge sett frem til dette spillet. Nå ser jeg ENDA mer frem til det :S Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Blir bra dette her vettu folkens Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Og so da opplagte spørsmålet, mulig å ve slem? E kjekt å ve slem :> Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 En stund siden jeg har hatt et spill svirrende i bakhode som jeg går å gleder meg til, Funcom har igjen satt igang svirret i hode mitt. Ser veldig frem til dette spillet.... og det er liksom en bra ting? Se på AoC. møkk. Og ja! jeg har testet for 2 uker siden. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Direkte møkk er det vel ikke alle som er enig med deg at det er. I motsetning til andre MMO så er det ihvertfall morsomt å grinde seg opp til maks level i AoC, bare synd at spillet slutter der. Uansett så har de alltid levert på setting og historie, så det er ingen grunn til å ikke bli hypa der. Men jeg er enig i at å bli hypa for spill ikke nødvendigvis er en bra ting (bare sier at AoC ikke er så dårlig). Endret 7. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det at det faktisk kommer til Xbox 360 kan føre til kjøp for min del. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ble ikke en god del av dette også lovet til AoC? Masse frihet, alt er fantastisk, etc. Merker jeg blir litt skeptisk.. Men skal ikke dømme før jeg har prøvd det selv. . Ønsker jo at Funcom skal lykkes med det de driver med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå