zezima_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som vet hvor mange som spiller aktivt over hele verden i cod 4 og cod waw? Vurderer å kjøpe cod waw men kjøper det ikke om det ikke lever lenge. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har hatt det mest gøy med COD 4 Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Cod4!, det kom vell ut i 2007(?) og lever i beste velgående med tusenvis av spillere, vet ikke helt med WAW da. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Mener jeg leste et tall rundt 200k til enhver tid på CoD4. Husker ikke hvor jeg har hørt/lest dette så ta det med en klype salt. Er vel sjelden de går ut med slike tall. Lenke til kommentar
zezima_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har allerede cod 4 men jeg vet jo ikke hvor mange som spiller det worldwide så takk for svarene men jeg tror jeg kommer til å kjøpe cod waw likevel jeg har prøvd det før og syntes det var konge ! Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 jeg syntes cod 4 var bedre enn WAW men det var fordi jeg liker dagens våpen bedre enn prehistoric våpen da Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s) Skjul LIVE Activity for week of March 23rd1 Call of Duty: WaW 2 Halo 3 3 Call of Duty 4 4 Gears of War 2 5 RESIDENT EVIL 5 6 GTA IV 7 FIFA 09 8 Left 4 Dead 9 Halo Wars 10 Fallout 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 De listene forandrer seg veldig fra uke til uke. Cod WaW ligger nok på toppen pga den nye map packen. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ja, de pleier å ligge som nr 3. Halo 3 og CoD4 pleier å bytte på 1 og 2 plass. Hvertfall trenden i det siste. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er nok plenty med spillere uavhengig av hvilken tittel man velger Men mot slutten av året kommer det ein ny konge på haugen, nemlig Modern Warfare 2 B) Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tror nok ikke du kommer til å syntes det er for få spillere i noen av spillene. Cod WaW har utrolig mange spillere, og Cod4 kommer nok til å ha mye mer enn nok helt til MW2 kommer ut. Så ingen problem der. Men en liten fordel til WaW kan jo være at de kanskje får flere maps, og kanskje noe mer updates (?), mens Infinity Ward konser bare på MW2, så blir ikke noe mer der i gården. Ikke det at Cod4 trenger noen fler updates, er jo et tilnærmet perfekt spill (bortsett fra det faktum at m-16 er litt for bra, og dermed noobenes favoritt). Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen flere maps hadde ikke skadet. M16 er ikke litt for bra, den kan bli brukt av alle. Å kalle det et noob-våpen blir bare teit Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (bortsett fra det faktum at m-16 er litt for bra, og dermed noobenes favoritt). La meg gjette. Du er en "skilled" spiller, så derfor bruker du et våpen som gjør at du stiller svakere enn dine "noob"-fiender? Hah. M16 er litt overpowered - ja. Men det er slettes ikke noe noobete å bruke den. Noobete er å campe i et hjørne med P90 i hardcore hele matchen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Noen flere maps hadde ikke skadet. M16 er ikke litt for bra, den kan bli brukt av alle. Å kalle det et noob-våpen blir bare teit Hvis ett våpen er slik at alle velger det, for noe annet er å gimpe seg selv, så er det for kraftig Selv hater jeg P90 horer mer enn M16, mest fordi det er steady aim og spray and pray over hele fjøla med de. Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Synes heller ikke M16 er et ''noob'' våpen, personlig hater jeg som Ghaundan sier her, P90 horer og martyrer FTL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå