Joachim_F Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Taito-klassikerne Bubble Bobble og Rainbow Islands får nye utgaver. Les mer Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Har sett fram til disse spillene i lange tider nå, men vi har vel enda ikke fått noen dato? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har en versjon av disse spillene til PS1. Men for alle andre som ikke har dem allerede vil jeg anbefale dem på det sterkeste. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Har sett fram til disse spillene i lange tider nå, men vi har vel enda ikke fått noen dato? 10. april for det ene, mai for det andre. Du får lese saken for å finne ut hvilket spill som kommer til hvilket tidspunkt. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Opps, my bad der, jeg skulle nok lest litt nøyere igjennom saken først ja. Yay, endelig kommer Bubble Bobble plus. Første wiiware spillet siden mega man 9 jeg kommer til å kjøpe. Og "Foucault" Dette er ikke samme spillene, dette er nye versjoner av spillene "inspirert" av originalene kan en vel si. Bubble bobble plus er nok det som ligner mest på originalen av de to, Rainbow Islands Towering adventure er egentlig som et helt nytt spill i Rainbow Islands serien. Film fra Bubble Bobble plus Film fra Rainbow Islands Towering adventure http://www.youtube.com/watch?v=Do54D1AIpL8 Vet ikke helt om jeg liker den nye art stilen på Rainbow Islands Towering adventure dog. De skulle holdt seg til en stil mer lik originalen som i bb+. Endret 7. april 2009 av Santar Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har en versjon av disse spillene til PS1. Men for alle andre som ikke har dem allerede vil jeg anbefale dem på det sterkeste. Man har også svært gode versjoner til emulator. Feks MAME, eller amiga-emulator eller eventuelt annet. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) For de som er ukjent med "Bubble Bobble", her er en norsk omtale fra TDS. Her er forøvrig en litt artig oversikt over bonusene i Bubble Bobble og hvordan man får dem. De fleste er særdeles vanskelige å tenke seg frem til! "Rainbow Islands: The Story of Bubble Bobble 2", eller bare "Rainbow Islands" på folkemunne, har Wikipedia mer info om. Endret 12. april 2009 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå