mcgroven Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Om ikke lenge blir Fable II enda mer omfangsrikt. Les mer Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jippi. Spør du meg hadde det ikke gjort noe om alt dette som kommer ut som ekstrapakker til Fable II hadde vært en del av spillet fra begynnelsen av... nå i ettertid føler jeg liksom at det er så unyttig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Når det kommer ut så lenge i etterkant, tviler jeg på at det er noe som bare ble kuttet fra det opprinnelige spillt, eller noe slikt. De har nok jobbet med det i mellomtiden. Regner med at jeg kjøper det en gang. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Herlig, satt å tenkte at det var på tide med en ny pakke til Fable 2! Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Når det kommer ut så lenge i etterkant, tviler jeg på at det er noe som bare ble kuttet fra det opprinnelige spillt, eller noe slikt. De har nok jobbet med det i mellomtiden. Regner med at jeg kjøper det en gang. Nei, selfølgelig mente jeg ikke at jeg trodde det var kuttet fra det opprinnelige spillet. Det jeg prøvde å si derimot var at disse små ekstrapakkene føles så jævlig overflødige... Hva er det egentlig man får med disse? Et par ekstra ubrukelige våpen. Et lite område med en liten quest-linje (les: Knothole Island). Jeg mener at når de først skal gi ut noe burde det være noe skikkelig. Noe man føler at man får litt igjen for. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 for min del er jeg mettet av Fable2,var absolutt verd pengene.Tviler på om jeg kommer til å bruke mer tid/penger på det med det første.Prøvde å spille litt forrige uke men det lagget så inni helv.. at jeg slo det av etter 5 min. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Gleder meg som en unge til den blir released, elsker Fable 2 xD Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Syntes ikke Knothole Island holdt mål, men får vel ta en titt. Fint å se at det kommer noe gratis til de som velger å ikke kjøpe. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Yey, da får vi enda en time med Fable II ! Endret 10. april 2009 av rodrigues Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kjøpte Knothole Island og begynte så vidt på den. Fenget ikke, kjedelige quests så tviler på at jeg går for enda mer innhold. Nei, sette seg ned å vente på Fable III Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå