mcgroven Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Seks kaotiske dager i Fallujah. Les mer Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det hørtes ut som et veldig bra spill. Men får håpe at realismen ikke ødelegger for underholdningen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hørtes interessant ut, men er dette spillet FPS eller Strategi? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hørtes interessant ut, men er dette spillet FPS eller Strategi? Det er tredjeperson. Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Utvikleren har fra før blant annet laget treningsplattformen Close Combat: Marines, så dette lover godt for realisme. Endret 7. april 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
jonaz08 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 dette har jeg ventet lenge på.. ikke nok med at det handler om krigen i irak, men at det blir så historisk korrekt. dette er en must buy Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Høres ut som noe kjekt å fylle tomrommet til Full Spectrum Warrior II kommer. Endret 7. april 2009 av psilocybe Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 – Vårt mål er å gi folk innsikt i krigen, hvordan er det å være en marinesoldat i en slik konflikt? Hvordan er det å være sivilist og hvordan er det å være opprører Regel 1: Amerikanske marinesoldater vil være de "snille" soldatene Regel 2: USA vinner. Jeg har ikke spilt andre "historiske korrekte" utgivelser fra Atomic, men tror likevel at mye ligger i det latinske ordtaket "historien er skrevet av seiersherren".. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvis de skal spa inn realisme og en korrekt tidslinje i dette spillet, i denne krigen, så vil jeg se sivilplaffing. Det er de sivile som er skumle vettu. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kan bli bra. Venter på en gameplay vid før jeg vurderer om det er verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) I følge denne previewen ser det dårlig ut for realisme i dette spillet. http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=1110 Forøvrig ser jeg ikke det kontroversielle i dette spillet. Hvis serier som Generation Kill kan nøyaktig følge Golf krig 2, hvorfor kan ikke ett spill gjøre det? Så klart, hvis utvikleren går vekk fra det de lovde og ikke gir en nøyaktig gjenskapelse(med det kaos og dreping av sivile som alltid foregår i en moderne krig) er det derimot noe helt annet. Dette vil være spekulativt. Endret 15. april 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Siste jeg hørte nå var at Konami vurderer å ikke slippe spillet i Europa pga. frykt for dårlig pr da Irak krigen ikke har like stor støtte her som i USA. Blir spennende å se om det er tilfellet, eller om spillet bare er like dårlig som Americas Army og ingen bryr seg uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå