TST Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Atter ein gong får du ta del i det kriminelle livet til den smått legendariske Corleone-familien. Les mer Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 helt enig med anmeldelsen.. avinstallerte rimelig kvikkt, styr unna Lenke til kommentar
IcyteC Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Trudde det skulle bli bedre enn dette.. Synd i grunn, men får vel teste det selv. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Blir ikke overrasket. Spilte enern et par timer før jeg sovnet av kjedsomhet, dette høres ikke stort bedre ut! Er enig med anmelder, det er nesten et overgrep av EA dette her. De burde ikke fått lov å kalle dette Gudfaren i det hele tatt... Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hadde håpet at dette skulle være så mye mer, ikke bare copy/paste som i det forrige spillet. Blir nok ikke noe kjøp på meg, dessverre Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 det værste er at dette sansynligvis kommer til å selge som hakka møkk. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Merk: Anmeldelsen er basert på PlayStation 3- og PC-utgåvene. Spelet er óg i salg for PlayStation 3. Regner med det skulle stå Xbox 360 et sted? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det er synd, trist og leit at en så god lisens havnet hos EA som ikke vet hvordan de skal bruke den best mulig.. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Sørgelig..jeg hadde ventet på dette Da må jeg vente på noe annet.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jaja, jeg trodde dette spillet skulle klare å heve seg etter det forrige (dritt)GudFaren, men da var også dette spillet en kjempekalkun. Mafia II og L.A Noire istedenfor da! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen andre som synes at grafikken ser skikkelig utdatert ut, ikke ofte jeg gidder å henge meg opp i dette men her ser det virkelig oldtimer ut?. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg likte det no ganske godt Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg synes spillet var helt OK, runda det i går. Jeg likte det på grunn av mafia-elementet. Det å presse sjapper for penger, hyre inn vakter, utføre "hits" på andre familier, osv. Minte meg om gode, gamle Gangsters 1 og 2 + Bra historie + Flott konsept + Meget bra voice acting - Utdatert grafikk - Klumsete kontroller - Halv-dårlig gjennomført bilkjøring - For lav vanskelighetsgrad - Spillet virker simpelt og er svært tydelig "konsollifisert" - Repeterende oppgaver Jeg ville gitt det 6 / 10. Definitivt ingen Game of the Year, og spillet havner sikkert kjapt i tilbudshylla. Men liker du mafia-spill er det værdt en ekstra titt. Endret 7. april 2009 av Zarunil Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er av samme oppfatning som anmelder. Spilte nr1 hos en kompis og jeg kunne ikke se hva han likte så godt med det. Kanskje det var fordi "det er jo mafia". Selv ser jeg ingenting mafiaaktig i å løpe rundt å banke alle og enhver helseløse, men hver til sin egen smak. Er ikke overasket over at toeren får en lunken velkomst, da den etter min mening så platt ut allerede etter første video. "Vi har jobbet masse med å utvide nærkam....blablabl" Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vet om mange som har gledet seg til dette spillet...synd det ikke leverte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Får spillet iløpet av påsken, men hadde aldri noen forhåpninger til det. Vold derimot, er morsomt i et underholdningsmedium, men hvis det går på bekostning av Gudfaren's utrolig dype og potensialfulle univers er det for dumt. Det å måtte filleriste butikkeiere igjennom hele spillet, selv etter å ha bygd seg opp et navn, er for dumt. Menmen - er vel tankeløs nok underholdning for en som liker GTA kloner. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kanskje spillet blir bedre etter at utvidelsespakkene kommer om et par uker.. Hørtes ikke ut som et kjempespill akkurat Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Knallbra anmeldelse! Styrer unna.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 EA har lært at folk kjøper spillene deres uansett hva anmelderne sier, så nå lager de spillene dårlig/dårligere enn de kunne vært slik at de: STEG 1: Slipper å bruke så mye penger på å utvikle gode spill. STEG 2: Kan tjene penger på å selge spill. STEG 3: Ta penger for å kunne laste ned noe ekstra i spillet som burde vært der fra dag 1. Å tjene penger er jo selvsagt viktigere enn å tilfredstille forbrukeren. Dette er selvsagt ironi, med litt sannhet i seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå