Haunts Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) The Secret World Vel ja, her skal alt om dette mystiske prosjektet/mmo'et diskuteres Etter dagens hendelser ble jeg ganske enkelt sugd rett inn i alt snakket om konspirasjonsteorier, magien osv (selv om jeg har hatt interrese av dette før) Vel uansett, her er nettsiden http://www.darkdemonscrygaia.com/index.php Vil oppdatere førstepost i senere tid Endret 6. april 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Generales Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg synes dette prosjektet (spillet) kan utvikle seg til å bli ekstremt bra! Konspirasjonsteorier å løse (hjemmesidene dems) og mytologi, hva mer kan man ønske? (right?) Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Jeg synes dette prosjektet (spillet) kan utvikle seg til å bli ekstremt bra! Konspirasjonsteorier å løse (hjemmesidene dems) og mytologi, hva mer kan man ønske? (right?) Enig der, alle elementene som blir brukt til å skape disse gåtene osv er bare mindblowing. Absolutt ALT av historie blir brukt (vel, nesten) og det er helt utrolig hva forum brukerne på darkdemonscrygaia klarer å finne ut Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lagde ikke jeg en slik tråd som dette for 1 time siden...jaja. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Lagde ikke jeg en slik tråd som dette for 1 time siden...jaja. Hvis du gjorde, link vær så snill? fant/finner den ikke selv Ja ser den nå, så etter The Secret World bare jeg >< My fault denne kan bli closed av mods Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er vel denne han sikter til: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=2764&hl= Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 ja, helt rikitig det Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå