Vrengtpolvott Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 http://assassinscreed.us.ubi.com/assassins-creed-2/teaser/ På slutten av videoen står det også 04.16.09, noe som muligens sikter til at vi får mer informasjon om 10 dager. Herregud som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er litt spennt på åssen dette her vil utarte seg altså Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvis de klarer å lage spillet litt mindre repativt enn forgjengeren, blir det er kjøp for min del =) Blir spennende å se mere. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja reint personlig hatet eg nærmest Assasins Creed, og eg måtte virkelig ta meg sammen for å motivere meg til å fullføre spillet. Men slutten var likevel nok til at eg må ta ein kikk på 2`ern Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det har hvertfall noe med da Vinci å gjøre!! :o Lenke til kommentar
knerken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det har vært snakk om at storyen er satt i Europa. Italia, Frankrike osv. Har lest noen rykter om den franske revolusjon også. Og nå er Da Vinci på banen. Dette blir interessant! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Faen som jeg hater sånne age verification greier, nå gjorde jeg en jævla feil og slipper aldri inn. har prøvd å slette cookies, og jeg som fikk jævlig store forhåpninger nå. Noen som vet hvordan jeg bypaser det? eller er det umulig... Fikk flytta meg ned for å se den, påkker til Hypa jeg ble nå! =D Endret 6. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 har ikke web kamera selv for øyeblikket, noen andre som har forsøkt å filme det symbole og verifiserere det mot Animus ? .. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) nICE noen andre som også fikk dette på mail fra ubisoft ? Endret 7. april 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Fikk ikke noen mail fra Ubisoft nei, men så en tråd om det på et annet forum. Det står forresten Game Informer 04.16.09 på slutten, så er helt sikkert en artikkel i Game Informer. Håper på masse bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå