Gå til innhold

The Secret World - Utfordringene venter på deg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Balance is a fine thread unknowing... When all comes to all, everything comes down to one:

 

PS: A.B har gått igjenom porten nå, hun har gitt oss et siste bildet og har fortalt oss at mørkedagene kommer og det veldig snart. Her er bildet vi fikk:

photofront.jpg

photoback.jpg

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

noen som kan fortelle meg kjapt alt som her hendt? xD ble just medlem av forumet og så den siden hvor det skulle være noe gåte osv... men.. alt jeg ser er en side med masse sorte og hvite pixler som roter x) er det fortsatt noe gåte å løse? er det fortsat mulig å få tokens eller noe sånt?

 

Please update me ^^

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å ikke bli giret opp av gåtesnakket, ja ;) Men, akkurat nå er det bare å lete gjennom de trådene som er langt oppe på forumet og sakte men sikkert skjønne mer og mer.

 

Selv har jeg falt totalt av lasset, for når en gåte kommer gjelder det å hive seg på med en gang, ellers skjønner du ingen ting :)

Lenke til kommentar

Er bare å lese seg opp ja. Også er det som Error sier slik at man må hive seg på gåtene med engang de kommer. For ellers må man lese gjennom 120 sider med stoff som ikke er helt sikkert riktig. Vanligvis har vi svar på alt i løpet av de første 15 sidene men ingen skjønner det før vi har kommet til side 120+. Sånn det var meg for i dag, nå skal jeg gjøre andre ting.

 

Edit: Nedtellings siden teller ned til 21 desember 2012 eller noe sånt det er da maya indianerenes kalender slutter.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

jøss... har brukt ca 1-2 timer på å lese om alt det med gåtene og sånt :S utrolig stilig x)

Men noe jeg lurer på som jeg ikke helt har forstått:

Hvordan er Roald Amundsen innblandet i dette? oppdaget han noe på syd-polen?

Hva gjorde AB etter at ho fant ut av kodene til den "nøkkelen" som lå i en boks? fikk vi vite noe mer etter det?

Og har dette noe med en annen verden? i så fall, noe info om den? x)

Lenke til kommentar
Og har dette noe med en annen verden? i så fall, noe info om den? x)

 

Det er et ARRGP. Det vil alternative reality roleplaying game.

 

Det foregår i en alternativ versjon av vår verden. Forskjellen er at alle myter og legender er ekte, så det finnes demoner og magi og masse sånne ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...