Gå til innhold

The Secret World - Utfordringene venter på deg!


Anbefalte innlegg

Nå gjorde du meg faktisk usikker. Jeg vet 100% sikkert at jeg har lest på store sider at bildene er fra kommende teasere FunCom snart vil slippe, men jeg tror ikke jeg har hørt f.eks Ragnar si det himself. Men slike sider får vel den informasjonen fra FunCom, og gjetter seg vel neppe frem til det selv.

 

FunCom er vel ikke tilfeldigvis på E3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå gjorde du meg faktisk usikker. Jeg vet 100% sikkert at jeg har lest på store sider at bildene er fra kommende teasere FunCom snart vil slippe, men jeg tror ikke jeg har hørt f.eks Ragnar si det himself. Men slike sider får vel den informasjonen fra FunCom, og gjetter seg vel neppe frem til det selv.

 

FunCom er vel ikke tilfeldigvis på E3?

 

Tror de skulle ditt jo.

Lenke til kommentar

Hvis noen andre her vet noe om det ville det vært fint om dere fortalte det. Men jeg mener å huske at jeg skummet gjennom en liste over hvem som skulle være med på E3, men ikke fant FunCom der.

 

EDIT: Dessuten er det mulig at videoen vil bli sluppet i forbindelse med ARG-kampanjen, og da vil det være rart at FunCom selv, som liksom ikke skal ha noe med ARGen å gjøre, slapp videoen på E3.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sjangs til å finne på noen mulige løsninger. Lurer på om fantasien svikter, eller om det rett og slett er de folkene på forumet som har litt for mye fritid :p

 

Edit: Artikkel om den nyeste gåten på gamer.no nå.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Sukk, all denne gåteløsningen går i surr for meg. Kan noen oppdatere meg på hvor vi er? Jeg vet at vi løste den første gåten; at vi fikk melding fra noen fra Lofoten som hadde noen notater fra Nicholas Belmont på loftet, at vi deretter fikk en e-mail fra Aveline Belmont hvor hun sa at hun hadde en boks med 25-talls lås, at vi fant ut den gåten, og at vi senere fikk en e-mail hvor det stod at koden fungerte. Men etter det vet jeg ikke mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...