Gå til innhold

The Secret World - Utfordringene venter på deg!

Anbefalte innlegg

Samme her. Ragnar sa jo at vi kom til å få vite mer om TSW i 2009. Eller for å si det slik han sa det "2009 will be the year things happen" er ikke helt korrekt det jeg skrev der, men noe lignende. Men håper tokens er bet-keys til første beta ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Quest for the flag" har nå samlet inn over 5000 USD, men målet var opptil 15.000 USD, så de er egentlig litt kort...inntil i natt!

Da kunne Nyte (som startet aksjonen) melde om en anonym giver, som matcher hver eneste USD donert, så det vil se at akkurat nå har dem egentlig passert hele 10.000 USD og det er kun 2 dager til auksjonen igjen.

Dette blir spennede! :)

Lenke til kommentar

Gamere samler peng for å få tilbake flagget til Norge og da Funcom? Bare hæ ? Merkeligste jeg har lest om noensinne :p Hva skjer lissom? :D Og vi vet jo ingenting om spillet enda, så hvorfor glede seg så tidlig? Spillet her har jo rimelig sært konsept. Og eventyr er morro, men i en MMO sjanger hvor spillbarheten = 0 ? Veldig skeptisk. Fortellinger funker sjeldent i spill hvor alt er fokusert på gameplayet, så at det skal funke i en MMO setting stiller jeg meg skeptisk til.

Lenke til kommentar
"Quest for the flag" har nå samlet inn over 5000 USD, men målet var opptil 15.000 USD, så de er egentlig litt kort...inntil i natt!

Da kunne Nyte (som startet aksjonen) melde om en anonym giver, som matcher hver eneste USD donert, så det vil se at akkurat nå har dem egentlig passert hele 10.000 USD og det er kun 2 dager til auksjonen igjen.

Dette blir spennede! :)

Å fy! Muligens det var Funcom selv som ville hjelpe til med den første community "eventen"? :)

Lenke til kommentar

Nyte har hintet til at det ikke er fra FunCom, men han har blitt bedt av donoren (?) å ikke oppgi hans identitet, så han har ikke lov til å si noe sikkert.

Avean: Får inntrykk av at du er skeptisk til alt du kommer over, så jeg tar naturligvis utsagnet ditt med en klype salt :p Ikke at jeg ikke burde det, jeg tror jeg vet litt mer om dette spillet enn du (ikke for å skryte eller noe, men jeg vil påstå at jeg har satt meg litt mer inn i det).

Lenke til kommentar

Trist, ja, hadde hjertet i halsen under hele perioden, og trodde egentlig vi ville klare det. Men når noen byr så mye for flagget, da er løpet kjørt. Lurer bare på hva som vil skje med pengene som har blitt donert (vet det har blitt tatt opp), og hvem som fikk flagget. Håper det i det minste det var en nordmann, eller noen som gir det til et norsk museum eller noe.

Lenke til kommentar

Han skulle "hunte" ned den rike tosken ja, men var ikke det. Han skulle faktisk bare inn og ha et intervju med Ragnar.

Han skulle "hunte" ned den rike tosken ja, men var ikke det. Han skulle faktisk bare inn og ha et intervju med Ragnar.

Lenke til kommentar

Siden spillet skal ha noe å gjøre med norsk kultur også, så kan vi jo bruke et norsk navn på cabalen, selv om den er EU.

Har to bra navn her nå som passer til det også. Sender PM jeg Shampoo.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Hørtes helt elendig ut spør du meg, når jeg skal joine en "cabal" skal det være et interesant navn, gjerne latin og stå for noen innen The Secret World, f.eks liker jeg Incognitus som betyr "De ukjente". :)

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...