Gå til innhold

The Secret World - Utfordringene venter på deg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nå laget en kampanje på det ofisielle The Secret World forumet. Samfunnet har bestemt seg for å samle penger til å kjøpe det berømte flagget Roald Amundsen hadde med seg på sine polferder. Dette skal så bli gitt i gave til Ragnar Tornquist og Funcom. Om dere gleder dere til The Secret World og har lyst til å hjelpe resten av entusiaster med dette prosjektet kan dere gå inn på denne siden for å donere. Dere kan også ta intiativet til å spre budskapet.

 

 

Er morsomt om dere vil bli med på prosjektet! ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kunne noen tenkt seg å forklare kort for meg hva dette går ut på? Altså selve hemmelighetsløsingen mange holder på med og hva man har funnet ut så langt? Jeg er interessert i å se hva som skjer med og i dette spillet, men jeg orker ikke sette meg inn i alt dette hemmelighetsfulle greiene.

Lenke til kommentar

For Seierherren så skal jeg forklare:

 

The Secret World skal foregå i sanntid, altså den virkelige verden vi er i nå. Vi skal etter all sannsynelighet følge historien rett før og etter mørkedagene (LES: Dark days are coming). Når det gjelder Lore av den vi vet om så starter det med Maya indanerne som finner ut om at mørkedagene kommer i 2012. Videre så skal Roald Amundsen finne en såkalt Gate til en annen verden eller der demonene holder til, på nordpollen var det hvor han fant den. Videre så er det en person som heter Belmont et eller annet som er en venn av Roald Amundsen i loren og blir kjent som Wagtail. Han har funnet ut masse av det samme som Amundsen og blri forfulgt av noe som kalles Sanctuary of Secrets som prøver å få all informasjon om mørkedagene ut til folket, videre så får vi ikke vite så mye om det. Etter det så får vi vite at det finnes en person som heter Aveline Belmont (Barnebarn av han første) som holder på med dette, hun vil prøve å holde informasjonen om mørkedagene skjult ettersom de syns det er bedre slik. Også når det gjelder forumet så ble det laget av en person kalt "A Friend" som ville ha hjelp med å finne Aveline Belmont. Senere får vi vite av Aveline at dette ikke var så lurt. Så kommer et brev fra Aveline med noen tall som hun lurer på hva symboliserer, hun trodde det hadde noe med et sted å gjøre. Og det var det, det hadde med Halifax. Videre vet vi ikke så mye mer annet enn at Mellisonomoi har en twitter, og Aveline Belmont kanskje har det.

Lenke til kommentar

Kult. Virker som at spillet virkelig vil få en dyp forhistorie. Iallefall til å være spill. Leste litt angående det at "dere" fant hun dama osv på forumet foressten, og synes det er en veldig morsom måte å reklamere for spillet på. Det blir jo mye mer interaktivt enn å kun lese om bakgrunnshistorien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...