Eloh Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Min interesse har blitt større, nå som jeg har gått meget lei Rift, og alle andre MMO'er egentlig. Man har sett alt, og lite imponerer lengre. Håper på mere variasjon i TSW. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det jeg lurer på er hvor lenge de klarer å holde på interessen. Det var det største problemet jeg hadde i AOC. Alt for få quests, får få soner, for få dungeons og kult loot, for lite "money-sinks" (utenom hester som var helt latterlig dyre), for lite PvP greier, for lite småting (som vanity-pets, mounts og diverse collecitbles i WoW) etc. Skal også sies at jeg liker godt å levle karakterer, og er litt skeptisk til at de fjerner det. De har jo ikke fjernet levllingen. Nå kan du jo levle ut i det uendelige ettersom du først kan fullføre en "build" for så å starte på den neste "builden" du har lyst på. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jeg tror problemet med dette spillet kommer til å være at det ikke er massivt nok. Age of Conan skapte et enormt bra førsteinntrykk på min side, og spillet var stort sett bra i mange timer. Men verden føltes deretter begrenset iforhold til sonene, innholdet, quests og mye annet. Føler at AoC er veldig detaljert, har gode quests, kampsystem, men det er ikke stort nok som f.eks WoW, og det fungerer derfor ikke i lengden. Hvis TSW klarer å fylle opp det beste fra AoC og WoW kunne det blitt veldig bra, men jeg frykter dette kan bli et nytt AoC: Kjempe bra i begynnelsen, daff i lengden.. Virker som de skal dele opp verden i soner igjen(London, New York), er mye mer fan av en sammensatt verden enn små mini soner, huff. Endret 21. mars 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå