Haunts Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) hoho, fryktelig mye aktivitet på tsw forumet nå analyserer teasern Endret 7. april 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det jeg er nysgjerrig på, er hva disse tokensa skal bli brukt til. Jeg har mine ideer Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hvordan får du tokens? There is no conspiracy. There are no tokens. There are only lies and deception. Endret 7. april 2009 av Aquilus Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvordan får du tokens? There is no conspiracy. There are no tokens. There are only lies and deception. Jaja Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Tokens får du hvis du løser gåtene på hjemmesiden, og unlocker låsen med svarene, da får man Token for jobben. PS: Ingen enkel sak, og krever mest sannsynligvis samarbeid melllom flere. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) eneste hintet jeg gir bort er: Sticky.. og btw, the milkshake is a lie... Endret 7. april 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg har løst de seks første gåtene med uendelig leting på internett og i leksikon faktisk. Nå er jeg på siste oppgaven. Den er utrolig vanskelig! <_< Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg har ikke skjønt det med tokens og gåter enda... noen som kan oppdatere meg? Er det fortsatt tokens ute og går? Hva gjør de (regner med at ingen vet, men)? Får man en hvis man løser alle gåtene? Hva er svaret på gåtene? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Der var jeg ferdig med gåtene og har fått mitt token. Svaret på gåtene må du nok finne selv Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Da fikk jeg token også! Spennende saker. Noen som har noen spekulasjoner om hva tokens går ut på? Hørte noe om beta key, men der er vel bare én teori? Endret 8. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det er nok bare en teori ja. Ingen vet sikkert enda, men som sagt, mange teorier som er ute og går. Hvilket nr. fikk dere btw? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Blir bare mindre og mindre sansynlig nå at disse tokensa er beta keys når de har gitt ut så mange. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg vil vel ikke si 2000 beta keys er så mye. Et stort spill trenger mange spillere for å testes. Tror selv at de stopper på 2000, men er usikker om det er beta keys eller ikke. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Selv om det er Beta keys, så er nok en god stund til noe slikt starter. Kanskje større sjanse for at det er en item code til spillets lansering. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kan noen oppdatere meg på hva styret om Apis, "A Friend" og Aveline Belmont går ut på? Kom litt sent inn i det, så jeg skjønner ikke hvem noen av de nevnte personene er, eller hva som skjer. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 http://www.gamer.no/article.php?articleId=979 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har lest den artikkelen, men den sa meg ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå