Gå til innhold

The Secret World - Utfordringene venter på deg!


Anbefalte innlegg

hehe ja eg liker best å ha spill konsoll for då er eg sikker på at eg får topp ytelse, bortsett fra MMO'er og FPS, de skal alltid være på pc :p

 

btw, ville bare informere om noe som søg litt, TSW på xbox og TSW på PC fungerer isje sammen, visst kompisen har det på xbox og du på PC så vil isje dåkkar kunne spille sammen. også har ragnar sagt at spillet blir bedre på pc forde det er laget utifra å passe bra på pc.

 

men ka var din store idee MiLLHA?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke si det. Då vil den bli missbrukt ;)

Det kunne jo blitt katastrofe. =P

 

Spilling mellom PC og X360, synd at der ikke er, men jeg tar det personlig ikkje så tongt.

Tror ikkje det er på X360 jeg vil sitte da jeg spiller MMO.

Kunne kansje tenkt meg på PS3, siden jeg har keyboard på den.

Har et lite keyboard på x360 som er ganske greit , men ikke noe man sitte mye å skriver med. Pluss det er mangen andre elementer som kommer som gjør det dumt.

 

 

Skal vi ha en påle!? Skriv nr. på ditt svar og kansje hvorfor. Nr. må stå øverst.

 

1: XBOX360

2:PC

3:PS3 (Vist det kommer.)

 

 

Føler meg alene.... Kansje jeg har for mye fritid =P

Ser vist sånn ut =P

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

eg skjønte isje helt ka du mente med forgie posten din MiLLHA, så kan isje helt rangere noe som helst.

 

ville egentlig bare skrive her for å linke dette intervjuet mellom nettstedet ZAM, Ragnar Tørnquist og Martin Bruusgaard (som er lead Designer for TSW)

http://www.zam.com/story.html?story=19614

synes dette intervjuet var imponerende bra for de spurte spørsmål som var mer intressange å høre om og ragnar sa jo selv i slutten av intervjuet at de hadde komt med de beste spørsmålene hittil. intervjuet ble tatt etter presentasjonen på PAX 2009.

så les det visst dåkkar er intressert ;)

 

(P.S kofor ble posten min lengre oppe på siden rapporterte? kan isje se at eg har skrevet noe gale i den >.<)

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Hvem vet. Sikkert bare noe som tuller.

Ser ikke noe som er spesielt gale der nei.

 

Kansje det er noe som ikke liker at vi har litt off topic spørmål på gang. =P

Hvem vet.

 

Men syntes folk skal prøve å skrive på den "pole" ideen min.

 

Hvilket Platform kunn man tenkt seg å spill TSW på. Si at det kom til alle consoler også.

Så skriver man nummeret over på posten.

 

1: XBOX360

2:PC

3:PS3 (Vist det kommer.)

 

Vet ikke om det kommer til konsol, bare antok det utfra innlegg på tråden.

Men lurte på hva folk ville ang. hvilken konsol som de ville spille spillet mest på.

 

-----------------------------------------------------------------

 

Leste artikkelen... meget bra.

Men etter å lest å hørt på interview på nett med funcom, så har jeg innsett noe.

Mengden folk som kommer til å slenge drit om spillet kommer til å bli stor. Størren an AoC.

Jeg er redd at der er for mye vrange folk i gamer verden. Desverre.

Men tror de som er åpensindig vil kunne like dette godt.

Tror det kommer til å være mangen som spiller dette. Men det kommer til å være mangen som blir skremt vekk av dritt folk kommer til å slenge rundt om spillet. Ser bare på komments på youtube vidz. Over 50% av kommentarene som jeg har lest er bare dritt...

 

Trist at det skal være så surt. Skulle tror de var redde for at funcom skulle lage noe bra. =\

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

ååå ja, var det, det du mente MiLLHA, men då blir det som følgende:

 

1: PC

2: PS3

3: Xbox360

 

og sånn bare for å gjøre det klart, TSW kommer på PC og Xbox 360, men eg vil tro at Xbox 360 versjonen kommer mye seinere en PC versjonen :p

 

Og ja eg skjønnar ka du mener med at en del folk isje vil like TSW bare forde de har isje lyst å like det. veldig mange tenker jo negativt om det bare forde det prøver å gjøre ting anderledes og bruker et system som isje helt lyser frem ka progressjon man får i det. også har jo du de som irriterer meg mest som allerede har gjort det klart i hode sitt at TSW vil bli noe drit siden AoC hadde dårlig launch.

men man kan også se på det som en god ting, for eg tror dette blir et MMO for de som bryr seg mer om storyen og spillet generellt en bare de som vil drepe og få bedre gear. også kan jo også det hjelpe til med å få vekk noen "shit kidz" som de oftest blir kallt.

eg håper at det blir et litt komplisert spill som krever litt strategisk tenking og planlegging og dermed vil det bli mer de seriøse spillerne som blir værende der.

er i værtfall sånn eg tenker det :D

Lenke til kommentar

Ja... Gleder meg å prøve det med å sette sammen "comber" med andre spillere... Det hørest bra ut.

 

Gleder meg også, og kansje mest, til character creat og utvikling og jakting for klær og våpen.

Tenkte Katana med noe magi greier, og så en badass gunner... Kansje noe dual wield greier. ^^

Yoda said: "Come it must. Fast it should be to holy release. Darkside be strong with this one, game wothout he be..."

Lenke til kommentar

haha nice MiLLHA :D

 

eg har sykt mange ideer for forskjellige kles og våpen kombinasjoner, må jo seff ha en katana med noe black magic greier og shotgun. også gjerne noe fire magic i tilegg, som ville fyrt ut flammer rundt meg.

eg håper det går an å gå i 1st person view når man bruker ranged våpen, sånn som det gikk på AoC.

Lenke til kommentar
haha ja, eller vi bare tar å spammer de med mail full av alle mulige ideer og sier dette er sånt vi SKAL ha i spillet.....KAPICH???!!!! :p

 

 

Kunne nesten blitt så gale at vi ble bannet for resten av livet fra TSW. Hadde brent mye.

 

 

Funker med Valve, så hvorfor skal Funcom være noe dårligere ;)

 

Er det noen ny dato for når neste info kommer? 4 screenshots var jo ikke mye å hoppe i taket for.

Lenke til kommentar

vi får håpe det blir gameplay video på halloween då, kunne vært veldig fett, med en litt "skummel" video som vi kunne kost oss med :D

(10 min med "skummelt" gameplay hadde eg ikke hatt noe i mot)

 

btw tenkte eg bare måtte skrive inn litt info fra ragnar, dette er da fra rangar sin twitter side:

 

You know those new #TSW screenshots? Outdated. Things are going to look a hell of a lot better with Enlighten. Trust me. http://bit.ly/PmSeh

 

dette gjor jo meg enda mer happy, kan vi glede oss til enda bedre grafikk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...