Gå til innhold

The Secret World - Utfordringene venter på deg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir fet om det er sikt-og-skyt kamp og ikke trykk-og-vent kamp :p

 

Så for meg noe nå:

Være en Templar tulling med 2 pistoler, gå opp i en høy skyskraper, løpe mot et vindu, hoppe ut med "stil" og dra frem pistolene i slow-motion, skyte ned noen fiender fra nabo bygget og kræsj lande i et annet vidnu xD

 

Om noen har sett begynnelsen på WANTED så skjønner dere kanskje x)

 

En del av begynnelsen på WANTED:

http://www.youtube.com/watch?v=4P8sOmSW1G0

 

Btw: må jo ha bra musikk og :rolleyes:

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

Tror sikkert at det skyt selv greia blir som Dungeons and Dragons Online. Glem inn useknappen og vent. =P Funker det og ;)

 

Andy: Når du sa det greiene der om å hoppe gjennom et vindu, så tenkte jeg på Matrix 1 da Trinity hoppet fra et tak og rett inn et vindu mens hun snudde seg rundt med begge gunnerene mot vinduet... Det er helt i begynnelsen av filmen.

 

Slik stuns er nice. Men tror lite på det kommer noe av det på et MMO... Tenker på det at TSW kunne kansje vært et bedre Singelplayer spill!?

 

Men det med hemmelige klubber hadde vært mindre spennende da.

Lenke til kommentar

hadde funket veldig bra som singelplayer spill ja, men eg liker bedre at de laget et MMO av det, mest fordi då varer spillet lengre og vi trenger virkelig noe ny skapende innen MMO verden :p

 

dessuten ville isje secret sosity opplegget vært like kult som singelplayer, men eg håper de får missions og story som er på samme kvalitet som et singelplayer spill (vet det er veldig mye å be om)

Lenke til kommentar

I feel that we as gamers have the right to expect great things from comming\futur games.

The technolegi is there to make alot of gamers hopes and dreams true.

And the price tag on a game makes it more important that there is a certain quality on your product.

Buying a game that is not well made or is full of bug is the worst feeling ever. Money out the window is not the coolest thing.

 

Sorry for writhing this in english... Did not have norwegian keyboard, so wrighting in english was easier then trying to type 'norsk' :p

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

vi har så veldig lov å forvente store ting fra spillene ja, men vi må også være villig til å betale prisen for kvaliteten, som i dette tilfellet blir 250-300 for 2 månders spilling, som eg helt klart synes er verdt det visst spillet er bra :D

og det finnes ingen værre følese en å ha kjøpt et spill for 600kr for så å finne ut at spillet suger-.- (tenker tilbake til da eg kjøpte hellgate: london)

Lenke til kommentar

haha.... hellgate: london.

Det er et av de spillen som jeg så lett ikke var noe bra. Men det var pga. der var endel ting der jeg så kom til å gå gale =P

 

Men det er vel en god erfaring. Jeg har lært å være rolig på kjøp av spill jeg ikke er sikker på.

Sist jeg kjøpte noe som jeg ikke var imponert av så var the Army of Two.

Jeg forhånds bestillet spillet. Det var grei, men ikke bra.

Men vis det er til PC så kan man laste spillet ned før man kjøper.

Jeg gjorde dette med Stalker og Crysis. Funker bra. Men satser for det meste å ha spillene på consol, siden jeg ikke har venner som har noe interrese for PC gaming som meg. :\

 

Før LAN'et vi alle med det vi hadde av PC, men nå til dags gidder de ikke prøve engang.

Det er bare konsol spill som er aktuelle. Noe som jeg syntes er trist siden jeg syntes PC er den ultimate platform...

 

Oi... Kom på en stor idee.... mhahaha....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...