Gå til innhold

The Secret World - Utfordringene venter på deg!


Anbefalte innlegg

ja det er sant at de var ekstremt treig på det, men det var jo mest et PR stunt vil eg tro. asså all denne mystikken og gåtene man får så det skaper litt spenning på den måten.

kansje noen synes det var mer irriterende, men eg synes no det ble veldig spennende med all mystikken, selvom eg har sykt lyst å se gameplay uansett :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja asså du sparer litt visst du tar det på nett for da slipper du pengene butikken skal ha. pluss at det blir billigere jo lengre perioder du kjøper for (total beløpet blir mer, men det blir lavere for hver måned) og ingen si du må kjøpe mer gametime hver måned/annen hver måned. du kan jo spille 2 månder også ta 1-2 månders pause o.s.v.

men ja det blir fort en del penger, så vi får håpe vi får pengene igjen på kvalitet :p

Lenke til kommentar

Det som er bra med en fast månde pris, er at de har penger til å lage mer og mer innhold mens folk spiller. Men's noen er så sleipe (WOW f.eks.) at de tar penger for de oppgraderingene. (Klager ikke over WOW, vara bare det beste eks. jeg kom på i farten.

 

Men vis alt går som jeg tror så har nok funcom egentlig funne ut av betalings systemet, i det minsta at det er fast penger som trengs. Funcom er ikke typen bedrift som kan lage F2P.

De leker leken de store gutta leker, derfor blir det penger utav det... Så da må de få gjevne penger tilbake fort for å overleve.

Lenke til kommentar

Ehhh... men ikkje heilt det samma.

Browser spill kan ikkje overgå teknologien som er der ute. WoW er ikke stort på det grafiske.

Så et browser spill som har bedre grafikk en WoW er ikke helt i samme værden.

De kunne aldi tatt penger på måntlig spilling på et browser spill. NEVER! Ikke vis de vil ha folk til å spille det.

 

Men vis du mener at det er gyldig eksempel så tror jeg ikke det. Enig. ^^

Spørsmålet er vel, tror du at et browser spill som er F2P og som funcom lager kan være på høyde med AoC eller TSW. For de spillene er de som funcom satser penger på.

 

Funcom leker storgutt. De gjør det bra. Men de er fortsatt små.

De har store ideer og store prosject, men er alikevel små.

 

Sier til slutt. EA, Sierra, Valve, Activision, Ubisoft and soo on. Disse er de store gutte. Nevner bare noen.

 

Så vis det er en bedrift jeg ser for meg skal gå konk, så er det funcom.

Sier ikke dette for å være stygg. Men slik er verden. De man heier mest på er nok den som ikke kommer i mål.

 

Sorry Kranic ;)

Lenke til kommentar

øøøøø ka faen er det du babler om? >.<

funcom har da ingen planer om å dra fra norge? visst det er studioet i canada du tenker på så har du misforstått kraftig for det er et nytt studio av mange som funcom har. det skal noen norske opp der ja, men det blir for det meste nye folk spesielt talenter fra canada.

 

bare forde et spill selskap åpner et nytt studio vil ikke det si at de drar fra det landet de var i, du burde kansje sjekke fakta før du poster sånt. og bare så du er klar over det så blir det funcoms femte studio. det har norge, USA, sveits og china. så eg tror ikke du trenger å beskymre deg.

 

men ja det har noe å si for the secret world for det nye studioet gjør at de får mer folk til å lage spillene (de skal få et stort team på TSW har ragnar sagt) og de får lavere utgifter på den delen som gjør at de kan investere mer penger i spillet selv. så det er for det meste bare gode ting :p

Lenke til kommentar
Det som er bra med en fast månde pris, er at de har penger til å lage mer og mer innhold mens folk spiller. Men's noen er så sleipe (WOW f.eks.) at de tar penger for de oppgraderingene. (Klager ikke over WOW, vara bare det beste eks. jeg kom på i farten.

 

Hvis det er utvidelsepakker du tenker på, kan du kan banne på at Funcom vil gjøre det samme. De kommer snart med en ny utvidelsepakke til AoC, gjett hva? Den koster penger, akkurat slik som de aller fleste utvidelser av en slik størrelse gjør i dagens MMO-marked.

Lenke til kommentar

expansion packs som det heter på godt engelsk vil naturligvis koste penger, for det er jo nesten som å få et nytt spill. altså at du får så masse content at spillet varer mye lengre. så det er helt rettferdig det. så lenge ikke vanige updates som bare ligger litt content inn i spillet koster penger :p

Lenke til kommentar
øøøøø ka faen er det du babler om? >.<

funcom har da ingen planer om å dra fra norge? visst det er studioet i canada du tenker på så har du misforstått kraftig for det er et nytt studio av mange som funcom har. det skal noen norske opp der ja, men det blir for det meste nye folk spesielt talenter fra canada.

 

bare forde et spill selskap åpner et nytt studio vil ikke det si at de drar fra det landet de var i, du burde kansje sjekke fakta før du poster sånt. og bare så du er klar over det så blir det funcoms femte studio. det har norge, USA, sveits og china. så eg tror ikke du trenger å beskymre deg.

 

men ja det har noe å si for the secret world for det nye studioet gjør at de får mer folk til å lage spillene (de skal få et stort team på TSW har ragnar sagt) og de får lavere utgifter på den delen som gjør at de kan investere mer penger i spillet selv. så det er for det meste bare gode ting :p

 

 

E24

Stoler mer på E24 en gamer.no desvere.

 

"Flytter til Canada" betyer ikke at de bare åpner nytt studio der, kjener mange som jobber i funcom (jobbet der in liten stund selv) og alle jeg har hørt med har fått tilbud om å få jobb i Canada.

 

"Selv om hovedsatsningen fremover er Canada, ønsker selskapet å beholde deler av virksomheten i Norge. "

 

Etter det jeg har hørt igjen fra folk på insiden er denne delen som skal beholdes her i lande hovedsaklig Administrasjon og suport og lignende, og dermed ikke noe produksjon som blir igjen i norge. Og hvis da blir noe produksjon i norge kommer dette til å bli et veldig lite team.

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar

Ja hovedsaklig flytter de pga.

 

"Lokalregjeringen i Quebec, provinsen hvor Montreal ligger, refunderer 37,5 prosent av lønnsutgiftene til multimedieselskaper som vil etablerer seg der. Lønnsnivået er også lavere enn i Norge, skriver DN. "

 

Og det er mye letter å skaffe kvalifisert arbeidskraft, noe som nesten er umulig i Norge.

 

Og ja håper at det blir bedere spill uta av det, men jeg synes det er synd at de måtte flytte.

Lenke til kommentar

ja eg er klar over at canada er en stor satsing og at de ønsker en god del norske opp der for å drive stedet. men det betyr forsatt isje at de stikker ut fra norge. ragnar sjøl har sagt at han skal bli værrende i norge og då vil eg nok tro at han skal ha et utvikler team der med seg så eg tror isje det blir et problem lengre. det vil forsatt være et norsk spill selskap så då er eg happy :p

Lenke til kommentar
ja eg er klar over at canada er en stor satsing og at de ønsker en god del norske opp der for å drive stedet. men det betyr forsatt isje at de stikker ut fra norge. ragnar sjøl har sagt at han skal bli værrende i norge og då vil eg nok tro at han skal ha et utvikler team der med seg så eg tror isje det blir et problem lengre. det vil forsatt være et norsk spill selskap så då er eg happy :p

 

 

Håper på at det blir igjen noe produksjon her jeg og men alt jeg har hørt og lest kan det tyde på at dette ikke skjer, men vi får se hva tiden bringer hvis det går bra der og de skaffer mer penger kanskje de starter opp her for fult igjen og.

 

Og btw Funcom er teoretisk sett nederlansk.

"Funcom N.V. is an independent developer and publisher of computer and console games that is registered in the Netherlands and headquartered in Switzerland. The Company is focused on action/adventure single and multi-player online games. It has released over 20 videogames. Among the Company's publications are Dreamfall; The Longest Journey; Anarchy Online, with its expansion packs, and Age of Conan: Hyborian Adventures. Funcom operates through seven subsidiaries, and has offices in the United States, Switzerland, Norway and China. "

 

Kilde:Google finance

 

Nederlansk firma starta av normenn med fler.

Men dette blir flisespikking og jeg ser også på dem som norske so nvm.

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...