Gå til innhold

The Secret World - Utfordringene venter på deg!


Anbefalte innlegg

Han sa at zonene ble store! HUGE!

Men det er da ikke noe problem... Bare invister i noe ram og en billig quadprossesor. ;)

Det sa dem også når det gjelder Age of Conan.

 

"HUUGGEEE""!!!"""!!

 

 

 

De tøyer nok "dreamworld engine" til hva det kan.... men trur ikke det vil bli nevneverdig større enn hva man ser i AoC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han sa at zonene ble store! HUGE!

Men det er da ikke noe problem... Bare invister i noe ram og en billig quadprossesor. ;)

Det sa dem også når det gjelder Age of Conan.

 

"HUUGGEEE""!!!"""!!

 

 

 

De tøyer nok "dreamworld engine" til hva det kan.... men trur ikke det vil bli nevneverdig større enn hva man ser i AoC.

 

Jeg vet ikke helt, Dreamworld blir jo begrenset mest av hva PCene klarer, og de må nesten tilpasse seg dette. RotGs har jo helt klart en fordel med å bli sluppet i 2010 da man ser på sonene, de ser større ut allerede, men vi får se hav dem får til. Håper bare kvaliteten til de nyeste sonene er minst like bra som Ymir`s Pass og Tarantia Commons. Klarer dem det, så er dem godt på vei!

Endret av Atomics
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt, Dreamworld blir jo begrenset mest av hva PCene klarer, og de må nesten tilpasse seg dette. RotGs har jo helt klart en fordel med å bli sluppet i 2010 da man ser på sonene, de ser større ut allerede, men vi får se hav dem får til. Håper bare kvaliteten til de nyeste sonene er minst like bra som Ymir`s Pass og Tarantia Commons. Klarer dem det, så er dem godt på vei!

 

Personlig tror jeg ikke secret world kommer ut før i 2012. Hvis jeg først skulle gjette på ett år.

 

Med andre ord tror jeg hardwaren nok har blitt litt bedre innen den tid, og man skal vel kunne forvente at spillere har "minimum" hardware kjøpt inn denne sommern, eller høsten i fjor, og maks mye bedre enn i dag.

 

Tror det er langt fram før spillet er ferdig.

Lenke til kommentar

Det med soner i spiller er nok bedre enn "openworld" konseptet.

Det er kun et spill som har en ordentlig fin "openworld" og det er GTA4.

Så det at de har soner er bra, mer detaljer på sonene antar jeg, hvem vet, kansje de blir late.

Jeg syntes det med lange store sletter uten noe er noe MMO sjangeren må slutte med nå...

Lenke til kommentar

Selv har jeg ikke noe imot soner så lenge de er knyttet sammen. Noe ala AO og EQ med ekstremt store areal som kan utforskes og man får "explorer" følelsen. Det MMO spillet som kanskje har vært best på dette de senere årene er vel Vanguard. Ingen soner og en ekstremt stor åpen verden.

 

Holder sonene AoC standard så blir det en stor skuffelse.

Lenke til kommentar

retting på MiLLHA sin post *2012*

 

anyway ja eg er enig med det de fleste sier her, er ganske sikker på at spillet kommer ut før 2012 for ragnar har sagt før at fansen skal slippe å vente så alt for lenge. og spillet har jo faktisk vært i utvikling i 7 år no (7 år kor det faktisk ble utviklet, var pause inni mellom der) og spillet er i spillbar stand og han sa de allerede hadde eg veldig gøyt spill. eg vil tro vi ser det i slutten av 2010 eller i begynnelsen av 2011, men seff kan jo hende eg tar helt feil :p

Lenke til kommentar

de har ikke bestemt seg helt for hva foretnings modell de skal bruke, men erling sa selv at det ble mest sansynlig vanlig pay 2 play metode sånn at du betaler et visst beløp hver måned for å spille (eventuelt betaler for flere månder om gangen) så eg vil tippe det blir den vanlige 250-300 kr for 2 månder visst du kjøper gamecard i butikken.

og eg ser på det som en veldig positiv ting for jo mer de tjener på spillet, jo høyere er budsjette deres når de lager det :D

Lenke til kommentar

1st: Takk til kranic for rettelsen.

2nd: Tror det blir samme betalings model som AoC

3rd: 7år sier lite om hvordan spillet blir. Ting har forandret seg med de 7årene så mye det de lager så vi får se er nettop laget de siste 2-3 årende. (ant. de siste 2år'a.)

4th: 7år med utvikling, så sitter vi uten gameplay ennå =P

5th: gleder meg til TORSDAG... Give me somthing too watch FUNCOM!!!!

Lenke til kommentar

haha ja de har vært veldig hemmelighets fulle med dette spillet, men en grunn til at eg tror det nærmer seg er forde de har startet med denne "win a beta key for future beta test" saken sin. ville tro de ikke begynnte med det visst det var 2-3 år til beta testen liksom. og ragnar sa det at han isje ville ta spillet i beta før han mente spillet var så godt som ferdig.

og ja vi bør bare få vite masse nydelig info på torsdag :D

(skriv artikkelen på onsdag gamer og annonser den 00.01 på torsdag. visst dåkkar var på PAX 09 då :p )

Lenke til kommentar

Ja, det kan nok stemme det du sier der Kranic.

Virker i det minste logisk. Tror bare det er mangen som tror at den ikke kommer for om noen år pga. de kom litt sendt ut med infoen om spillet. For det er ikke før i år at noe spesielt omtale og trailers ble vist.

 

Gleder meg ennå til gameplay. Det kommer til å ha mye med hvordan jeg planlegger min gaming ang. MMO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...