Riboflavin' Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 De cgi trailerne ser jo ganske tøffe ut. Synd det er et mmo Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Etter å ha vært uten PC i går kveld, har jeg fått den tilbake nå. Noen som kan gi meg en kort oppsummering på hva som har skjedd? Og om det kommer til å skje mer? Han sa at det kom til å bli Zone basert som på AoC. Hva? Ragnar sa jo for lenge siden at det ikke ville være soner. Om jeg ikke husker skammelig feil. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Det stemmer shampoo, ser hvis ut som dem ikke kunne holde sitt ord på det punktet, som jeg fryktet :/ Lenke til kommentar
Millha Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Han sa at zonene ble store! HUGE! Men det er da ikke noe problem... Bare invister i noe ram og en billig quadprossesor. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 hvordan skulle de lagehele verdenen med London, New York og andre store byer uten å ha det delt opp i Zoner? x) Må si jeg selv ble litt skuffet når jeg hørte det, men så har de vel heller valgt å gå for god grafikk også da. (som gjør at de MÅ ha zoner) Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 5. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Takker Atomics... *snip* Men det er ikke så mye å si. Kjekt å høre at spillet skal bruke en nyere version av AoC grafikk motor. Angående Dreamworld Engine: Det er viktig å påpeke at dette ikke er det samme som Unreal engine 1-3, da Dreamworld har blitt utviklet siden slutten av 90-tallet da de skapte AO, og det største hoppet blir nok gjort mellom AO til AoC, som var et stort teknologihopp. Dette kan være noe av grunnen til at det var mye problemer med flyt i spillet i starten for mange, og hvorfor det krevde så mye av PCen. Dreamfall brukte ikke Dreamworld engine. AO sin versjon er DX7 tror jeg, så ble et brått hopp til DX9 & DX10. Nyrlig droppet Funcom Orge Engine som de hadde drevet med i et par år for å oppgradere motoren til AO, og heller holdt seg til Dreamworld, som dem håper å kjøre ut live i løpet av ett år kanskje. Means (AO GD) sa at de siktet på å vise noe spillbart innen julen allerede, men tiden vil vise, lanseres nok ikke før etter nyttår uansett. Kilde: http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?t=553916 Poenget er at Dreamworld blir bedre hele tiden, og nye features blir lagt til i expansion til AoC, for ikke å snakke om hvordan det vil bli i TSW en dag. Tekologihoppet fra DX9/DX10 i AoC til så å si det samme i TSW er (kan være) mindre komplisert i mine øyne. Oppsummering: Større sjanse for stabil FPS og lavere PCkrav enn det kunne vært i TSW pga flere år med utvikling, effektivisering og bugfixing i AoC. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Om det er STORE soner går det vel greit. Det går vel greit uansett, men jeg må si jeg foretrekker å ha litt store soner. Uansett, er det alt som har skjedd? At de har hatt litt Q&A? Skal de vise mer senere? Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Satt oppe til ca kl 2 i natt og hadde den live stream'en i bakgrunnen, men kom ikke noe mere FunCom så jeg gikk og la meg. Noen andre som holdt seg lengre? kom det noe mere interessant? Til ShampooMacTavish: Ja, de hadde et lite intervju med Erling Ellingsen. hvis du går inn på den linken her: http://ufragtv.com/recorded/video/22508 og går til ca 2 timer og 12 min så kan du se intervjuet. Egentlig så tror jeg de fikk han der for å si hei til de som så på fordi de spammet stream chaten med å skrive "Funcom!" hele tiden osv Edit: Eller du kan se det på youtube xD http://www.youtube.com/watch?v=NpErxv58-00 Endret 5. september 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Er ingen Erling ved 2 timer og 12 min. Skrev du feil, kanskje? Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) kan hende jeg skrev feil men den youtube filmen går rett til det x) Skrev bare det samme en annen hadde skrevet før meg og tenkte det var riktig:) Endret 5. september 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 satt oppe til rundt kl 2 eg og, ble veldig skuffet når eg isje fikk sett intervju med TSW folka men angående det zone systemet som en del klager på så er det jo naturlig at de har zoner. her snakker vi jo om vår egen verden så med mindre du vil løpe gjennom "x" antall kjedelige land uten noen spesielle ting i seg for å komme fra soul til london så må spillet nesten bruke zoner. sånn som eg ser det for meg så er kansje soul 1 zone også snakker du med en som skal ta deg med til for eksempel london. eg synes de viser bedre kor stor verden er når de gjør det slikt. eg likte også spesielt godt det med hollow earth, håper det blir veldig massive kamper mellom dem. men en ting eg lurte på var, disse 3 factionsene er jo i mot hverandre, men kan man groupe sammen med folk fra andre factions eller må man kun spille med de fra sin egen? også menst vi er innpå det, kan folk fra samme faction være i samme guild/cabal? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 5. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Zoning er svært hardt for dem å unngå tror jeg. Alle MMOene deres har jo brukte instances og soner, så tror nok de er mest vant med det, og vil bruke det videre. RotGs viser jo at de klarer å lage noen ganske så store så langt, så kan hende det blir ganske så flott uansett. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Personlig har jeg ikke noe i mot soner. Syntes det er bedre å ha rå grafikk, og fornuftig soneinndeling, enn middelmådig grafikk og hel verden - eller skrekk og gru, rå grafikk, og hakkete spill. Conan var ett spill jeg ikke likte, men jeg syntes det så fantastisk ut. Hadde ikke hatt mye i mot ett bedre spill med samme engine nei Lenke til kommentar
Millha Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Er ikke redd for grafikk motoren skal bli noe pess. Det tror jeg de har controll over. AoC hadde store krav til høyste niva. Men gikk stup lavt. Litt av det samme der som CryEngine2... Folk ble redde av max kravene til crysis, men jeg satt på en gammel PC og spillet det første gang. Tror det var singelcore 2ghz CPU 1GB 400mhz Ram ATi 9800 GT - Så et Nvidia 7600 GT Hadde lite problemer der. Men har da lært at man skal ofte spandere hardware på PCen. Håper bare de lager ordenlig støtter til mitt ATi Radeon HD 4870 x2. (ikke det slakke, men det raske ) Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 http://ufragtv.com/show/pax-09-live De sa just at de skulle snakke med FunCom senere Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Har ikke FC alltid sagt at TSW skulle bli instansert? Dette siden de brukte jorden som verden og det hadde blitt forferdelig store avstander mellom forskjellige plasser, for ikke å snakke om jobben med å lage hele jorden som verden. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Shampoo: Tror jeg kan komme få gjort noe bra i løpet av uka som kommer nå. Vet det har tatt lang tid, men pcen døde osv og da... ja alt med den også. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Funcom er på nå Edit: Var på. Det som ble sakt var først noe om AoC, også kunne man ta den testen hvor du kan finne ut av hvilken "secret society" du passer inn i, også kunne man få en knapp/pin med logoen til den societyen også noe om AO Endret 5. september 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Vaenas: Godt. Jeg vet jeg har sagt at vi har god tid, noe vi forsåvidt har, men andre har allerede begynt. Vi har fortsatt tid, men kanskje litt dårligere enn tidligere antatt. Alt kommer an på hvor mye "de" forteller iløpet av helgen. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 hva er det dere snakker om? hvilket prosjekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå