Gå til innhold

The Secret World - Utfordringene venter på deg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er litt merkelig. Her ytrer forumbrukere og uttaler sin glede over spillet, hvor stort det skal bli, hvor moro det blir, uten faktisk overhodet NOE fast informasjon rundt spillet. Vi har ikke engang sett gameplay enda! Endog gleder folk seg som barn til julaften.

 

Alt vi har fått er gåter, noe som ikke krever særlig grafisk design og fysikkmotorer.

 

Noen som forstår meg? Litt tidlig å hype seg opp kanskje?

Lenke til kommentar
Jeg synes det er litt merkelig. Her ytrer forumbrukere og uttaler sin glede over spillet, hvor stort det skal bli, hvor moro det blir, uten faktisk overhodet NOE fast informasjon rundt spillet. Vi har ikke engang sett gameplay enda! Endog gleder folk seg som barn til julaften.

 

Alt vi har fått er gåter, noe som ikke krever særlig grafisk design og fysikkmotorer.

 

Noen som forstår meg? Litt tidlig å hype seg opp kanskje?

 

Pøh. Jeg var hypet opp for 2 år siden. Nå er de sånn cirka i alfa.

 

Ragnar Tørnquist lager spillet => WIN

Lenke til kommentar

Ha det gøy mens man kan :p

Har aldri sett noen andre skape sånn spenning rundt et spill man ikke har sett gameplayet til :)

Og ja, gleder meg som en unge gleder seg til jul. men det er jo ikke altid man får det man ønsket seg mest da ;)

 

Btw: lol, de skulle få en dude fra FC til å si hei en stund før de skal intervjue dem xD

Lenke til kommentar

Så det kommer mer om TSW sener i natt?

12:30?

 

Jeg tror jeg sitte oppe å ser dette... Trenger litt gamer juice... ;)

 

Det om hype før man har real info viser bare hvor mangen som har hengt seg til konseptet...

Viser bare at Funcom har noe bra på gang. Om de leverer er en annen ting.

Men det lover bra til nå. ;)

 

Ikke mye som sjer på den streamingen ennå... Sitter å hører (ikke ser) på den.

Venter på at de skal skrike funcom...

 

Der var det gang på det...

Men ingen TSW ennå... Bare Warhammer Online.

 

Ufrag vaser mye... Men men... Viser seg at funcom sa mer enn de skulle første interview, så vis noen vet hvor jeg finner opptaket av det hen. ;)

Men jeg gidder ikke se mer... Virker som streamingen ikke helt er på top.

 

Natt...

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Takker Atomics...

 

Der var en litt sjedelig nyhet i det interviuwet.

De snakket om PvP biten og at den var inni jorden. Men poenget er; har noen merket at mangen spill idag som er PvP velger å ha vulcan lignende plasser for PvP?

 

Men det er ikke så mye å si. Kjekt å høre at spillet skal bruke en nyere version av AoC grafikk motor.

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...