Gå til innhold

The Secret World - Utfordringene venter på deg!


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

godt å se at det er folk som gleder seg til TSW.

personlig gleder eg meg som en liten unge :D

 

noen som har noen formeninger om når spillet kommer ut? eg tror det vil komme ut 2010/2011 for ragnar har jo sagt at spillet er i spillbar stand og eg allerede blitt ganske bra så kan isje være så alt for lenge til.

 

gleder meg til vi faktisk får se gameplay av spillt^^

og eg leste i denne http://pc.ign.com/articles/970/970417p1.html artikkelen at spillet skal vises ut i år. og det er jo isje mange måndene igjen av året så det må jo være snart.

personlig så tror eg det blir på tokyo game show siden det er den neste store spill messen, men eg er jo selfølgelig isje sikker på det.

 

men gleder meg til å se dåkkar som skal ha det her in game^^

Lenke til kommentar

hehe kem har isje det :D

vel vi får vente i spenning til september.

eg håper virkelig dette spillet kommer til å bli bra, for det har potensiale til å bli noe av det beste MMO'et som noen gang har blitt laget.

 

men eg synes det er synd at mange folk utelukket at de vil ha det siden AoC gjor det dårlig når den startet. har lest mange på forumer drive å bable om hvor dårlig spillet kommer til å bli siden AoC var dårlig og bla bla bla, men det de må huske på er at det ikke er samme folkene som lager disse på spillene. dette spillet blir laget av ragnar og han har laget den lengste reisen og drømmefall som er 2 utrolig gode eventyr spill.

så eg har store forhåpninger :D

Lenke til kommentar
personlig gleder eg meg som en liten unge :D

 

Gledet meg som en liten unge selv men måneder uten noen som helst informasjon kan gjøre underverker. Gi det et par måneder og du gleder deg ikke lenger :)

 

hehe sant det, derfor håper eg virkelig vi får litt mer info så eg holder håpet mitt oppe, men uansett om eg slutter å glede meg kommer eg bare til å gjøre det igjen når eg får mer info om spillet igjen. spesiellt visst det de viser av spillet er veldig bra :D

Lenke til kommentar

hehe skjønnar dåkkar veldig godt, har hatt frustrasjon over det eg og, men holdt håpet oppe til september så får vi håpe at det er på tokyo game show de skal vise frem ka de har klart å lage.

 

eg tror de kommer til å vise frem noen som er utrolig bra og som kommer til å få mange flere intressert i TSW, men eg vet også at eg kommer til å bli litt skuffet når de viser det frem for eg har sotte å fantasert no i flere månder om kosen spillet kommer til å være og i mitt hode så er spillet overdrevet bra. men derimot visst eg isje blir skuffet så må jo spillet være utrolig bra :D

 

Mitt største ønske er at spillet kommer ut i 2010 for eg har søren isje lyst å vente til 2012 som mange forutser spillet kommer ut i, 3 års vente til er alt for lenge, det irriterer meg med mange spill, de blir annonsert så tidlig at folk må lide av venting i flere ÅR før de faktisk får spillt spillet.

(også håper eg at keyen eg fikk fra gåten er key til closed beta eller noe^^)

Lenke til kommentar

Jo fortere det kommer ut, jo fortere får vi vel nye Lengste Reisen-spill, så jeg håper det kommer ut snart! :p

 

Secret World virker jo meget lovende også, men det er det mange MMORPG som har gjort. Om Ragnar klarer å få historie til å bli et sentralt element i spillet, så kan det lykkes. Håper bare de ikke gjør grep for å prøve å selge spillet til massene, for da blir det garantert ikke bra.

Lenke til kommentar
ka tenker du på når du sier "håper bare de ikke gjør grep for å prøve å selge spillet til massene"? er isje poenget med et MMO at mange skal spille sammen i en stor online verden? :p

men eg håper også på at historien blir det viktigste elementet i spillet.

 

Tenker på det som alle de største MMORPG-spillene inneholder i dag. Grinding, med gearfokus og null fokus på historie/puzzles/skill, siden den gjennomsnittlige MMORPG-spilleren ikke bryr seg om det sistnevnte, og det er akkurat sistnevnte jeg savner i sjangeren. :)

 

Problemet er jo at for å unngå at spillere som raser igjennom spillet slutter å spille, og den eneste måtene å bremse de opp på (til nå) er grinding av gear. Jeg håper det kommer et spill som driter litt i disse spillerne og heller fokuserer på de av oss som koser oss med spillet og er interessert i andre ting enn bare å være "først" til å "runde" et spill som i utgangspunktet ikke kan rundes. Jeg frykter at Funcom av økonomiske hensyn kommer til å gjøre spillet mer tradisjonelt fordi det ikke kommer til å selge nok om det blir en nisje.

Lenke til kommentar

aaahh ja skjønnar ka du tenker på, tror faktisk det vil bli litt blandet der, der jo jo sagt at det skal være mye mer story basert en andre spill og at missions vil innholde puzzles, sabotage, investigation, espionage o.s.v det har ragnar sagt i en del intervjuer. jeg leste også at mange steder er så bra oppbyggd at de tror mange vil drite i om man faktisk har et mission der og utforske stedet forde du ønsker å vite hele historien om spillet. så story er garantert det viktigste elementet i spillet virker det som.

 

når det kommer til gear så har isje klær og slike ting stats, man velger hvilke klær man ønsker ut i fra hvordan man vil se ut, så det går mye på det at du får spilleren din til å se sånn og sånn ut, men leste et sted at det forsatt vil være litt gear avhengig altså at du kan skaffe bedre gear en du har. eg tror de tenkte på våpen då, kansje magiske smykker og ringer, magiske tatoveringer og slike ting, er forsatt litt usikker på ka de mente med akkuratt det.

 

men ja eg skjønnar ka du mener, sjøl så ønsker er at spillet skal ha en dyp histori som vil tiltrekke spillere som faktisk bryr seg om den. største problemet med sånne ting er å få folk til å gidde å følge med på questene. eg har for eksempel spillt wow i 2 år, men har aldri giddet å faktisk lese questene siden de er så lange og inneholder så mye unødvendig informasjon. heldigvis skal mission NPC'ene i TSW ha stemmer akkuratt som de hadde i begynnelsen av AoC, men tviler på de vil gjøre samme feilen og plutselig stoppe med stemmene når folk har spillt litt ut i spillet. ragnar fortalte at de har leid inn over 100 skuespillere for å lage stemmer på folkene så folk isje trenger å lese. så visst du blander inn god historie, snakkende NPC'er og cinimatics så tror eg de kan vise frem historien veldig bra :D

 

(yaaaay mitt 100ene innlegg^^)

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Ragnar har lovet at det vil bli så lite grinding og fokus på gear som mulig. Klær skal brukes til å endre utseendet ditt, men jeg tror det blir mulig å kaste enchantments på de. Hele spillet skal prøve å basere seg på andre ting en det MMO's har gjort hittil, og akkurat dét tror jeg Funcom og Ragnar klarer. Spørsmålet blir om de klarer å gjennomføre en helt ny oppskrift innenfor sjangeren fullt ut.

Lenke til kommentar

vell det tidligere spillene til ragnar (den lengste reisen og drømmefall) er jo begge utrolig gode spill og han har vist flere ganger at han vet veldig godt hva han driver med, men så er det jo noe veldig vanskelig han har sotte seg ut på her med å påståd at han skal lage MMO sjangeren til noe helt nytt og bedre.

men vi får no se når han først viser frem spillet om han har klart å lage det slik han beskrev det, men visst det blir sånn som han beskriver det så kommer det til å bli utrolig bra.

 

Det eg håper er at han tenker litt på hvordan man beskjemper denne ondskapen som kommer, for det er jo forklart i veldig mange mytologier hvordan dette skal gjøres. som et eksempel sa han at vi ville møte på varulver, en varulv sin største svakhet er sølv, så jeg håper at det man må gjøre er å bruke sølv kule eller noe for å drepe den. eller det kan være et spøkelse, og for å bli kvitt et spøkelse må man jo bli kvitt det som binder den til jorden, som kroppen deres, eller noe fra kroppen deres. også får å svekke dem kan man treffe dem med stål for da er det sagt at de skal miste formen sin for en kort periode. altså slike ting ønsker jeg skal være med i spillet, at man må finne ut hva man kjemper mot og finne ut hva de er svak mot for å drepe dem, men det er også veldig krevende å lage noe slikt, men kan no håpe :D

Lenke til kommentar

ja asså eg var kansje litt uklar på eksempelet mitt der, sølv er bare en av tingene som skader en varulv. det finnes sikkert mange andre måter og når du legger magi inn i spillet så kan du jo mikse litt som at det finnes en del magi som også hjelper mot varulver og slikt og bruker du sverd og kapper av den hode eller noe vil jeg no tro den dør.

 

poenget mitt var liksom at eg håper det isje er sånn at du kommer med en vanlig gunner og dreper spøkelser, varulver og vampyrer for slike vesner tåler skudd så da må du eventuellt finne andre måter å drepe dem på, som jeg sa at du foreksempel kjøper noen sølv kuler eller bruker noe type magi som har effekt mot disse vesnene. så det blir at man trenger de og de typer våpen, spells o.s.v for de og de findene og andre finder krever andre våpen.

det er i værtfall sånn jeg ser det for meg :D

Lenke til kommentar

ja eg har faktisk sett for meg mange supernatural moments i det spillet asså xD

derfor er eg redd for alle RP spillerne som kommer til å kalle seg forskjellige ting fra supernatural. :p

 

(hereman så mange innlegg eg skulle skrive her då >.<)

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...