Bertelsen_InnleggNO Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Neste Rockband blir nok Greenday, så et lite klipp av det på Spike VGA nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hadde håpet på noe mer hardt, som kunne være litt med utfordrene. Green Day blir liksom så fislete og kjedelig etter min mening. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg ble ferdig med Endless Setlist på hard i RB2 i dag. Bladder of Steel var nesten i boks, men så klarte jeg å rote det til ved å ikke klare Visions(sang nr. 82). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hadde håpet på noe annet selv. Hadde vært bedre med et litt bedre band, og ikke noen som mener de er mer punk enn de som oppfant punken. Hadde håpet Harmonix var litt mer musikalske, enn å tenke på salgstall med å vise fram en artist/et band som er mer spesielt. Endret 13. desember 2009 av Maury Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Selv er jeg innmari glad i Green Day, så det gleder jeg meg til. Hvis albumene Warning, International Superhits, Dookie, American Idiot og 21st Century Breakdown er kraftig representert er jeg veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Å legge til 21st Century Breakdown-låter(hvertfall singlene) vil overkjøre DLC-kjøpere. Da 21 Guns og Know Your Enemy allerde er som DLC. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Skuffa over Green Day spillet. Synes Rock Band beveger seg i helt feil retning for tiden. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 "I'n not the guy who usually rubb it in but... Well, I told you so ^^: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Håper inderlig det er pre-aplha. Animasjonene og karaktermodellene var ikke annet enn veldig stygge, særlig Tré sine trommeslag. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Dette høres veldig rart ut. Prøvde å spille guitar hero med dattera min men etter et par sanger så renner det av øya mine. Men med rock band: beatles så går det mye bedre. Er det noen andre som har merket dette? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Dette høres veldig rart ut. Prøvde å spille guitar hero med dattera min men etter et par sanger så renner det av øya mine. Men med rock band: beatles så går det mye bedre. Er det noen andre som har merket dette? Jeg finner RB-serien generelt til å være en mer behaglig visuell opplevelse. Det er noe mer eplesi annfall over hele GH designe, så jeg kan vel nesten si at jeg har vært borti det, men jeg har bare fått vondt i øynene har aldri begynte å renne. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Rødt og gult dominerer i grafikkdesignet til Guitar Hero, og det gjør at serien har en glorete look. Blått og svart ser ut til å være hovedfargene i Rock Band, og de gir serien en kjølig og mer laidback look. Det er iallefall min mening om saken. Jeg foretrekker grafikken til Rock Band. Jeg har for øvrig fått tak i trommesett til Rock Band. Etter å ha klimpret på den samme plastgitaren i 2 år, så er det veldig forfriskende å kunne begynne helt på nytt. Det skader heller ikke at det er svært underholdende å spille på trommene. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen som vet om Rock Band:Metal spillet er til salgs i Norge? Lenke til kommentar
daxtajak Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen som vet om Rock Band:Metal spillet er til salgs i Norge? Metal "spillet" er bare en samlingspakke med nedlastbare sanger. Dette er bare for de som ikke har internett, ettersom alle sangene kan lastes ned uten å kjøpe pakken. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ikke hørt noe som helst om det, men det er noe vi virkelig trenger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Feil. Flere av låtene fra Metal Track Packen er ikke ute på Rockband enda selv i statene enda. Så du får ikke lasta ned alle låtene. Endret 18. januar 2010 av Maury Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen som vet om Rock Band:Metal spillet er til salgs i Norge? Metal "spillet" er bare en samlingspakke med nedlastbare sanger. Dette er bare for de som ikke har internett, ettersom alle sangene kan lastes ned uten å kjøpe pakken. Hvet da det, men vil gjerne ha det i hylla. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Hehe, Bjørn Hellfuck. I like. Rockband: Greenday blir ikke eneste Rockband-prosjektet i år, så blir nok et etterlengta Rockband 3. Greenday vil nok forsette med vokal-harmoniene som kom i Beatles. Mens RB3 vil nok ha det også, samt noe mer. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Jeg vet man kan spille med 3 eller 4 profiler på en konsoll. (beatles) Men må alle disse ha gold medlemskap? Endret 6. mars 2010 av 530xd Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ikke hvis du bare skal spille lokalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå