Axelander_InnleggNO Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Et tips: Jeg bestillte keyboard fra Amazon.com, betalte 744,- for alt, frakt og import osv. Kjøpte det på mandag ettermiddag, får det på døra om to timer... Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Et tips: Jeg bestillte keyboard fra Amazon.com, betalte 744,- for alt, frakt og import osv. Kjøpte det på mandag ettermiddag, får det på døra om to timer... Ooh, takk for tipset! Tror jeg skal slå til på det, så får heller CDON levere trommer og bass til meg når de er klare. Det er uvanlig at Amazon selger elektronikk til Norge, så jeg hadde ikke engang sjekket på siden deres. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Etter en god time med RB3-spilling er jeg meget fornøyd med spillet. RB2 er trolig det spillet jeg har spilt mest de siste to årene(en sang her og en sang der blir mye til slutt), og RB3 ser ut til å være en verdig arvtaker. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Faen, å få gullstjerner på Paramore - Misery Business var en direkte grufull opplevelse. Noe innsikt med din mening, rover08? Irriterer meg veldig over at jeg ikke får 5 stjerner på expert på vokal på Yes - Roundabout. En til dels dritkul låt, men faen som jeg og hater den. Så da prøver jeg å ta den på bass istede. Nye låter som DLC neste uke * Deftones – My Own Summer * * New Order – Blue Monday * * Talking Heads – Burning Down the House * * Bon Jovi – Bad Medicine * Bon Jovi – Blaze of Glory * Bon Jovi – Have A Nice Day * Bon Jovi – I’ll Be There For You * Bon Jovi – It’s My Life * Bon Jovi – Lay Your Hands On Me * Bon Jovi – Livin’ on a Prayer (RB3 Version) * * Bon Jovi – Runaway * * Bon Jovi – Wanted Dead or Alive (RB3 Version) * * Bon Jovi – We Weren’t Born To Follow * Bon Jovi – Who Says You Can’t Go Home * Bon Jovi – You Give Love a Bad Name (RB3 Version) * Skal garantert ha meg "Burning Down The House" og Bon Jovi sin "Blaze of Glory. Sistnevnte bare på grunn av denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=lErkYdnr_50 Endret 5. november 2010 av Maury Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Da fikk jeg nettopp keyboardet levert på jobb av UPS (takk igjen for tipset Axelander), så nå gleder jeg meg til arbeidsdagen blir over så jeg kan få prøvd det. Kvaliteten og vekten virker bra ihvertfall. Litt uvant å spille på uvektede tangenter (har to forskjellige "ordentlige" keyboard hjemme), men det venner jeg meg nok fort til. Lenke til kommentar
Axelander_InnleggNO Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Da fikk jeg nettopp keyboardet levert på jobb av UPS (takk igjen for tipset Axelander), så nå gleder jeg meg til arbeidsdagen blir over så jeg kan få prøvd det. Kvaliteten og vekten virker bra ihvertfall. Litt uvant å spille på uvektede tangenter (har to forskjellige "ordentlige" keyboard hjemme), men det venner jeg meg nok fort til. Gled deg, det er morsomt. Skal sies at det kan være mildt sagt forvirrende å spille på pro-mode til tider... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Noe musikk som er must til keyboard`erne kom i dag i form av DLC. Bee Gees, haha. Elsker hvordan Harmonix stadig kommer med nye sjangere inn i Rock Band, og ikke forblir i de 2 "rocke"-sjangerne Guitar Hero nesten bare fokuserer på. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er det noen som har testa Rock Band 3 med Keyboard som kan dele sine opplevelser? Hadde vært flotters fordi jeg vurderer Rock Band 3 til jul! Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er det noen som har testa Rock Band 3 med Keyboard som kan dele sine opplevelser? Hadde vært flotters fordi jeg vurderer Rock Band 3 til jul! Har spilt en del på Easy og Medium Pro Keys. Hva er det du vil vite? Det er utfordrende og gøy, og vil kreve mer fra deg enn plastgitarene. For første gang vil du faktisk ha behov for å øve på melodier før du spiller de "på ordentlig". Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Hørtes flott ut det der, er så lei gitar og trommer selvom jeg har disse Kansje det blir et kjøp nærmere jul B) Hvordan forflytter man notene? Har sett i diverse filmer man har jo de 11 knappene man kan bruke hehe Endret 17. november 2010 av Toman Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det kommer en pil som viser hvilken vei på pianoet det kommer til å flytte seg på skjermen hvis jeg husker riktig. Skjønner forøvrig ikke hvordan du kan bli lei av trommer Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det kommer en pil som viser hvilken vei på pianoet det kommer til å flytte seg på skjermen hvis jeg husker riktig. Skjønner forøvrig ikke hvordan du kan bli lei av trommer Holder tommene du byttet med meg fortsatt? ^^, Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har de fortsatt ja, og de er i bruke Begynner å bli litt skakkjørte da, men har et til på loftet Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som har hørt noe mer om norsk lansering av instrumentene til spillet? Jeg har forhåndsbestilt bass og trommer for PS3 på CDON, men utgivelsen blir jo stadig flyttet. Ny estimert dato er nå 30.12, noe som neppe stemmer. Har noen norske butikker fått inn instrumentene de skal ha i det hele tatt? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 CDON har. Jeg fikk riktignok kjøpt et stand for CDON som jeg fikk i forrige uke. Keyboardet fikk jeg i helga fra Amazon. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Platekompaniet har dem. (jeg sjekktet på nettet, men aner ikke om de har dem i butikken.) Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hverken CDON eller Platekompaniet har. Det er bestillingsvare hos begge, og det virker ikke som noen av dem har noen god oversikt over når de får inn. Det var derfor jeg spurte, i håp om at f.eks. Mad Catz hadde kommet med en uttalelse jeg ikke hadde fått med meg eller noe sånt. Når det gjelder CDON har jeg en bestilling inne fra slutten av oktober, men det er fortsatt ingen bevegelser på den. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Må bare gi litt skryt til Harmonix for "hitboxen" i RB3, den er såååååååååå deilig. Det kjekt å kunne spille uten å føle at spillet liksom "stjeler" fra deg treff på noter som du egentlig skulle hatt. Synd at men ikke kan si det samme om hardware, men det er vel det man får når man spiller på RB1 stock kit Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Må bare gi litt skryt til Harmonix for "hitboxen" i RB3, den er såååååååååå deilig. Det kjekt å kunne spille uten å føle at spillet liksom "stjeler" fra deg treff på noter som du egentlig skulle hatt. Synd at men ikke kan si det samme om hardware, men det er vel det man får når man spiller på RB1 stock kit Synes Hammer on's/off's er helt forjævlig i RB 3. :\ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har ikke hatt noen spesielle problemere med det, ser t.o.m at jeg gjør det like bra som deg på noen gitar sanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå