Gå til innhold

Den Store Rockband-tråden

Filmvenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke i Norge, sett noe på amazon mener jeg. Men det var kanskje bare keyboardet.

Keyboard-pakkningen er offesielt avdekket, så forhåndsbestillinger burde nok være tilgjengelig iløpet av uka.

keysgreene1284751846943.jpg

Også spurt Gamestop innimellom, sist gang fredag. Forsatt bare Rock Band 3(selve spillet) i databasen dems.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

DLC neste uke:

* 30 Seconds to Mars – “Closer to the Edge” +

* Anthrax – “Among the Living”

* Anthrax – “I’m the Man”

* Anthrax – “Indians” +

* Anthrax – “Madhouse (Live)” +

* Anthrax – “Metal Thrashing Mad (Live)” +

* Atreyu – “Coffin Nails”

* Buckcherry – “Out of Line”

* The Doobie Brothers – “Listen to the Music” +

* The Doobie Brothers – “Long Train Runnin’” +

* My Chemical Romance – “I’m Not Okay (I Promise)”

* My Chemical Romance – “Welcome to the Black Parade”

Lenke til kommentar

Dette må være den mest varierende tiden innenfor Rock Band DLC den siste tiden.

Country, hip hop, metal, alternative, reggae, og emo. Nå slår de til med klassisk rock/rock fra R.E.M.

Håper på at det blir en like god tid etter Rock Band 3-releasen med DLC og.

DLC neste uke: R.E.M.

* R.E.M. – “Driver 8” +

* R.E.M. – “It’s the End of the World As We Know It (and I Feel Fine)” +

* R.E.M. – “Living Well Is the Best Revenge”

* R.E.M. – “Radio Free Europe” +

* R.E.M. – “Stand” +

* R.E.M. – “Superman” +

* R.E.M. – “These Days” +

* R.E.M. – “What’s the Frequency, Kenneth?”

* T. Rex – “Children of the Revolution” +

* T. Rex – “Cosmic Dancer” +

* T. Rex – “Jeepster”

+ Fungerer i Lego Rock Band.

Lenke til kommentar

Etter at keyboard-bundlene ble offesielt annonsert i forrige uke så har forhåndsbestillinger(hvertfall noen) begynte å komme fram om keyboardet på selv norske nettbutikker.

CDON er en av de første ute. Bundlen med Rock Band 3 + Keyboard(360) koster 1299 kr. Grei pris det egentlig, hvertfall en jeg kan leve med. Frykta det kom over 1500. Venter med å se hva Gamezone kommer med angående disse bundlene. Da jeg ikke stoler på CDON kommer til å levere noe særlig før etter release-helgen.

http://cdon.no/spill/rock_band_3_+_wireless_keyboard-11945694?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick

Også Madcatz sin offesielle Rock band 3-stand for mini-keyboardet er ute til forhåndsbestilling.

http://norway.boostep.com/product_info.php?products_id=312567&utm_source=kelkoo&utm_medium=prodlink&utm_campaign=kelkoo_no&currency=NOK&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=MAD%20CATZ%20ROCK%20BAND%203%20MINIKEYBOARD%20STAND

Dammit, også slår til Harmonix med bra DLC igjen 12/10. Jimi Hendrix, MOAR!!

And with next week’s DLC, IGN is marking the title track from the full album DLC release of “Are You Experienced” by Jimi Hendrix the 2,000th song playable in Rock Band 2! And if you want to win a copy of the full album DLC, head on over to IGN to find out ways to win the album on the Xbox 360 or the PS3.

Here’s the full track listing (and playlist) of the album below:

* Purple Haze

* Manic Depression

* Hey Joe

* Love or Confusion

* May This Be Love

* I Don’t Live Today

* The Wind Cries Mary

* Fire (not included, as it was in LEGO Rock Band)

* Third Stone from the Sun

* Foxey Lady

* Are You Experienced?

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Da har Gamezone kommet med forhåndsbestillinger til masse mer utstyr til Rock Band 3 og

Keyboard + Rock Band 3 bundle - 1198KR(999 til Wii)

Adapter til Keyboard - 398KR

Rock Band 3 Fender Guitar Rød - 1298KR

Mini-keyboard Stand - 248KR

Rock Band 3 Overdrive Pedal - 248KR

Rock Band 3 Pro Drum/Cymbal Kit - 1198KR

Rock Band 3 Mic - 298KR

Wooden Fender Stratocaster Gitar - 2499/2498KR

http://www.gamezone.no/aspx/produkter.aspx?action=sok&sokval=rock%20band%203

Blir en keyboard bundle på meg hvertfall.

Lenke til kommentar

Litt seint ute, men The Doors DLC`et nevnt ovenfor ble bekrefta som gratis den første uka(selv med pro-keys og sånt). Som en bonus, kommer det også mer The Doors DLC som er mulig å kjøpe også.

Disse låtene:

"Light My Fire"(Gratis første uke)

"Riders on the Storm"(Gratis første uke)

"Touch Me"(Gratis første uke)

"Hello, I Love You"

"L.A. Woman"

"Love Her Madly"

"Love Me Two Times"

"Peace Frog"

"People Are Strange"

"Roadhouse Blues"

"Soul Kitchen"

"The Crystal Ship"

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å gjøre Rock Band 3 til mitt første musikkspill, til en stor grad på grunn av Pro Mode. Prisen er ikke noen hindring. :) Er det noen her som vet hvor lett det vil være å få tak i spillet pluss instrumentene i Trondheim tidligst mulig? Ser lagerstatus i Gamezone-linken over tyder på at instrumentene først kommer i midten av november. Stemmer det for alle butikkene?

Lenke til kommentar

Virker som intstrumentene er utsatt til november i alle nettbutikker i Norge. Har ikke hørt noe om butikker, men du kan vel som regel bare ringe de å spørre? Har vel en Gamestop i Trondheim, er ikke akkurat så øde der.

Jeg skaffer spillet i morgen, også får jeg keyboard i første halvdel av november.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal forhåndsbestille f.eks. keyboard + spill bundle, et par gitarer og et trommesett, hvor burde jeg kjøpe? Er det noen bestemt nettbutikk som har et bra rykte i denne sammenhengen? Ser blant annet at CDON og GameZone opererer med temmelig forskjellige leveringsdatoer akkurat nå. Hvor troverdige er disse?

Lenke til kommentar

GameZone er litt flinkere på å levere synes jeg, men litt lenge siden jeg har brukt CDON så kan ikke helt uttale meg om det slik fremdeles der.

Jeg har selv bestilt keyboard + spillet fra GameZone, også kjøpte jeg spillet på i går på Gamestop til å ha fram til jeg får keyboardet. Kommer til å bruke min andre utgave av RB3 på Gamestop eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Takker! Skal følge med litt i dagene som kommer for å se om mer informasjon dukker opp før jeg evt kjøper online.

I mellomtiden har jeg også kjøpt spillet for seg selv, pluss at jeg kjøpte til en Logitech-gitar for Guitar Hero sånn at jeg har noe jeg kan gjøre i spillet mens jeg venter på at instrumentene skal bli lansert. Er moro så langt ihvertfall. :)

Lenke til kommentar

Har spillt RB3 noen dager nå. Er vel det beste musikkspillet pr dd. Blir vanskelig å overgå det. Kjedelig at Norge ikke får instrumentene.

Litt info ang. det: Gamestop har valgt å ikke selge instrumentene, og skylder på dårlig salg av RB/GH instrumenter tidligere. Spaceworld er litt mere åpen:

Fra: XXX

Sendt: 26. oktober 2010 14:22

Til: Spaceworld XXX

Emne: SV: rock band 3

-----------------------------------------------

Nei, de er for dyre og det gjøres minimalt med marketing fra leverandørens side på Rock Band (ref salget på tidligere Rock Band utgvielser). Det er utrolig kule produkter, men jeg tror nok kunder som ønsker disse i norge stort sett må forholde seg til nettbutikker…

-------------------------------------------------

Fra: Spaceworld XXX

Sendt: 26. oktober 2010 14:16

Til: XXX

Emne: rock band 3

-------------------------------------------------

Hei XXX,

Blir spaceworld å ta inn rock band 3 instrumentpakke med keyboard m.m??

Mvh

XXX

Spw XXX

Har selv bestillt gitar og keyboard fra CDON for ei stund sida, men som vanlig utsetter de release fra dag til dag. Får bare håpe instrumentene er her før jul.

Lenke til kommentar

Har de? Jeg klarer ikke å finne noe frittstående keyboard når jeg søker på siden deres. Har du en link?

Og forresten: Noen som kan anbefale en mikrofon? Det "instrumentet" ser ut til å drukne i diskusjonene om alle de andre plastdingsene, og det ser ikke ut som det er noen spesiell mikrofon for Rock Band 3 uansett.

Endret av TiLT
Lenke til kommentar

Hmmm...merkelig. Var en produktside for både keyboard-bundlen og keyboardet seperat noe før helga. CDON har oppdatert

Hva jeg anbefaler er Lips-mikrofonene hvis du spiller på Xbox 360. Denne er spesielt mye bedre enn den vanlige standard-micen for Rock Band.

http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=40965

Men du kan alternativt ellers kjøpe deg en slik:

http://www.gamezone.no/spill/playstation-3/tilbehor/haandkontroller/rock-band-3-microphone-ps3-og-360-og-wii/42934/

Til ekstra informasjon så har CDON eget stativ for mic til salg(slik jeg fikk med meg i den digre The Beatles: Rock Band-pakka). I tillegg har både Gamezone og CDON stativet til keyboardet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...