Gå til innhold

call of duty 5 favoritt oppdrag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

^^ Moderator wannabe?

 

Er nesten umulig å si at et av oppdragene er favoritt da jeg har spilt igjennom det på veteran, og stort sett alle oppdrag er helt for j**lig frustrerende vansklig. Derfor må jeg si de to som gav meg følselsen av størst lettelse når jeg endelig klarte de, og det var Blowtorch & Corkscrew og Heart of the Reich. De to oppdragene er helt absurde på veteran.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok ikke han er noen wannabe moderator. Tipper du ikke er noe bedre. De som er litt smarte tenker seg litt om før de blir moderator.

 

On topic: Er litt lenge siden jeg spilte det nå så jeg husker ikke hva levelen het, men det var første gang du fikk bruke en flammekaster.

Lenke til kommentar
^^ Moderator wannabe?

 

Er nesten umulig å si at et av oppdragene er favoritt da jeg har spilt igjennom det på veteran, og stort sett alle oppdrag er helt for j**lig frustrerende vansklig. Derfor må jeg si de to som gav meg følselsen av størst lettelse når jeg endelig klarte de, og det var Blowtorch & Corkscrew og Heart of the Reich. De to oppdragene er helt absurde på veteran.

 

Shit, var det jeg tenkte meg ja. Driver å spiller litt på veteran, og gruer meg spesielt til de kapitlene :p

Lenke til kommentar
^^ Moderator wannabe?

 

Er nesten umulig å si at et av oppdragene er favoritt da jeg har spilt igjennom det på veteran, og stort sett alle oppdrag er helt for j**lig frustrerende vansklig. Derfor må jeg si de to som gav meg følselsen av størst lettelse når jeg endelig klarte de, og det var Blowtorch & Corkscrew og Heart of the Reich. De to oppdragene er helt absurde på veteran.

 

Shit, var det jeg tenkte meg ja. Driver å spiller litt på veteran, og gruer meg spesielt til de kapitlene :p

 

Skal ikke se bort i fra at du har noen timer med frustrasjon foran deg :) Det er ett oppdrag bl.a på Heart of The Reich hvor man skal ta ut 4 Flak kanoner med mannskap, de to første går greit, men på de to siste er det det så hinsides mye fiender på et lite område at det går rett og slett ikke uten flaks. Var et sted hvor jeg rett og slett bare måtte time løping og ha store mengder flaks for å klare det, det regner med håndgranater og kuler :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...