Gå til innhold

Blizzard med nytt Redneck Rampage?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje bare meg som er helt på jordet, men jeg synes å huske at Blizzard har sagt at de jobber med et nytt mmorpg. Tror jeg hørte det i ett eller annet Wow podcast.

Hva har det med saken å gjøre?

Ikke helt sikker egentlig. Jeg ser nå at jeg må ha vert litt forvirret =P

Lenke til kommentar

Så du prøver å hinte til at det er Activision Blizzard som jobber med et nytt RR spill?

 

Jeg kan ihvertfall trøste forumbrukerne med at "Blizzard" aldri kommer til å stå bak neste Redneck Rampage spill. Om så skulle skje så bør man ihvertfall klype seg selv i armen og håpe at man våkner opp fra den vonde drømmen.

 

Ser det ganske enkelt ikke for meg.

Lenke til kommentar
Kanskje bare meg som er helt på jordet, men jeg synes å huske at Blizzard har sagt at de jobber med et nytt mmorpg. Tror jeg hørte det i ett eller annet Wow podcast.

Hva har det med saken å gjøre?

 

Kanskje at det er litt rart om de skal jobbe med Starcraft II, Diablo III, WoW, et nytt, ukjent MMO, samt enda en ny, ukjent tittel (RR) ? Fem titler kan bli litt mye.

 

 

Jeg tror et par av dere (evt. hele gjengen) bør lese hele saken, og ikke bare ingressen og overskriften. :-)

 

Jeg tenkte på det, men jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å overse det når jeg skrev. Vivendi kjøpte opp varemerket, og Blizzard er derfor eiere av det nå, uten at det betyr at de jobber med det.

Lenke til kommentar

Enig med artikkelforfatteren... sannsynligvis jobber IKKE Blizzard med et nytt Redneck Rampage...

 

Det de jobber med er et nytt mmorpg, og jeg klarer ikke å se for meg at Blizzard jobber med et Redneck Rampage mmorpg ... det virker altfor søkt, og passer ikke helt inn i blizzard sin portefølje ... =)

Lenke til kommentar

Blizzard lager FPS? Høres rart ut. Ikke at jeg ikke tror de greier det, men de er jo ikke akkurat kjent for å lage slike spill.

 

Husker de skulle komme med StarCraft: Ghost, som vel skulle være i tredjeperson men som de vraket på grunn av det de mente var begrensede ressuerser på datidens konsoller eller ett eller annet slikt.

 

Edit: Men fy fader, et nytt RR hadde vært kos. Husker jeg og kameraten min drakk oss så fulle på moonshine for å helbrede oss at vi like så greit gikk til butikken mens spillet sto på så fyren kunne bli litt edru. Og den evinnelige "I'm gonna get ya boy, I'm gonna get ya!"

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...