TST Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 I helgen slapp Funcom en bisarr video om The Secret World. Les mer Lenke til kommentar
Materie Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Denne arg-en var gøy å holde på med. Ragnar Tørnquist er et geni. Edit: Typo Endret 6. april 2009 av Materie Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Svært morsomme saker, skal sjekkes ut nøye! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har lest gjennom tråden på TSW-forumet. Artige saker. Lenke til kommentar
Gnålern_InnleggNO Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 På den nettsia som ble linka til, så ser jeg at tittelen på siden er "...---..." altså SOS. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 På den nettsia som ble linka til, så ser jeg at tittelen på siden er "...---..." altså SOS. jepp! morsekode, sos = sanctuary of secrets. Ah, digger alle disse mysteriene Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vil nesten tørre å påstå at dei er tilbake i den folden dei er komfortabel med. Dette var tøft. Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lurer bare på hva tokenen skal brukes til jeg. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lurer bare på hva tokenen skal brukes til jeg. Noen sier det muligens er kode som er tilgang til beta (de ligner visst veldig mye på AO sine beta koder..) Eller at det er en kode som gir deg utstyr eller visse fordeler ingame etc etc Dette er dog bare teorier Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Noen som kan sende svara over PM hvis noen har dem ? På grunn av at de har edita bort alle svara så har jeg bare klart første når det kommer til kuben Eller et hint i alle fall^^ Endret 6. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lurer bare på hva tokenen skal brukes til jeg. Noen sier det muligens er kode som er tilgang til beta (de ligner visst veldig mye på AO sine beta koder..) Eller at det er en kode som gir deg utstyr eller visse fordeler ingame etc etc Dette er dog bare teorier Tenkte på beta, ja, men det er vel litt vel mye å håpe på. Hadde vært fett med bonus-item eller slikt også. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Noen som kan sende svara over PM hvis noen har dem ? På grunn av at de har edita bort alle svara så har jeg bare klart første når det kommer til kuben Eller et hint i alle fall^^ jeg husker dessverre ikke alle svarene, men er vel forsent nå kanskje.. Uansett så fikk jeg skaffet meg en token, ble nr 167 som "løste" det. Og jeg tror de ikke gir ut flere tokens "Melissonomoi: They're on to us. Trying to close the gates. Don't lose heart. Tell your brothers and sisters. Re-pollinate the Earth." "I think it means "closing the gates" as in "soon no longer handing out the codes", quite simply. If you have any friends you want to invite in, I'm guessing now's the time. Maybe they only have 200 keys in total, that'd make sense..." Så det er mulig at de bare la ut 200 tokens.. i dunno Endret 6. april 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kan godt hende. Har vel egentlig ikke nytte av denne "tokenen" hvis det er en beta key uansett, siden pcen min ikke presterer slike spill lenger^^ Lenke til kommentar
MrBubbles Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva var tingen med Twitter? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hmm, er visst noen som har fått over 200 nå.. Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hmm, er visst noen som har fått over 200 nå.. Ja, jeg var nr. 214 da jeg gjorde det tidligere i dag. Men det virker sannsynlig at det er et begrenset antall tokens. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hmm, er visst noen som har fått over 200 nå.. Ja, jeg var nr. 214 da jeg gjorde det tidligere i dag. Men det virker sannsynlig at det er et begrenset antall tokens. Ja kan da umulig være mange flere. Er vel noe som skjer i mårra og (7 april) så stay tuned Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja, da får vi endelig vite hva FunCom avslørte på GDC Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Etter litt knoting fram og tilbake nå klarte jeg å huske alle svarene pluss den siste gåta, dette var faktisk gøy å gjøre på nytt Lenke til kommentar
Generales Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Etter god hjelp fra èn spesiell i forumet, som jeg ikke vil si helt offentlig tilfelle han/hun får spam-PMs/mails fra desperate folk! Jeg ble den 261ste som fikk token ihvertfall Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå