mcgroven Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Skaper Michel Ancel prater om oppfølger. Les mer Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dette burde glede en del fans ihvertfall Selv ser jeg frem til nytt Syndicate også! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gleder meg veldig, liker alle spillene han har laget veldig godt Håper bare det ikke alt for "casual-gamer" vennlig, altså at det blir veldig lett og simpelt. Han sa jo at de ville gjøre dette med toern slik at det skulle bli tilgjengelig for flere, men jeg tror ikke akkurat det var det som gjorde at beyond good and evil 1 feilet salgsmessig. Var jo ikke spesielt vanskelig det heller. Gleder meg fortsatt veldig. Er spent på hva de kommer til å gjøre med historien, hva som gjør den samfunnaktuell. Den var jo god i det første spillet, selv om "tvisten" i historien som kom midt i spillet ikke akkurat var en bombe. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kjøpte nettopp Beyond Good & Evil igjen. Herregud så gøy det spelet er. Dæven, blir så gira no Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg tror B&E feilet fordi det druknet i enorme markedsføringskampanjer for samtidige spill i tillegg til at "casual"-folket lettere faller for fantasy enn sci-fi. Det og at det lå et sted mellom "casual" og "gamer" i vanskelighetsgrad. En fantastisk godt fortalt historie og en unik blanding av moro og politisk budskap. Undertrykkelse, miljøvern og frihetskamp. Et glimrende belønningssystem (penger for fotografering og perlesanking), bevissanking, verdens mest sjarmerende gris (med jetsko drevet av sine egne avgasser..humhumhahahaha) og absolutt kuleste hovedfigur (en journalist som redder verden. Fantastisk!). Persongalleriet var enestående. Jeg merket at jeg brydde meg om alle skjebnene. Jeg ønsket å redde alle fra det onde. Fantastisk stemning! Det blir ikke laget mange slike spill, dessverre. Jeg håper virkelig dette kommer til PC. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kjøpte nettopp Beyond Good & Evil igjen. Herregud så gøy det spelet er. Dæven, blir så gira no Pokker! Jeg hadde tenkt å kjøpe det gjennom Steam i helgen. 5 euro er jo blåbær, men jeg glemte det selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg tror B&E feilet fordi det druknet i enorme markedsføringskampanjer for samtidige spill i tillegg til at "casual"-folket lettere faller for fantasy enn sci-fi. Det og at det lå et sted mellom "casual" og "gamer" i vanskelighetsgrad. En fantastisk godt fortalt historie og en unik blanding av moro og politisk budskap. Undertrykkelse, miljøvern og frihetskamp. Et glimrende belønningssystem (penger for fotografering og perlesanking), bevissanking, verdens mest sjarmerende gris (med jetsko drevet av sine egne avgasser..humhumhahahaha) og absolutt kuleste hovedfigur (en journalist som redder verden. Fantastisk!). Persongalleriet var enestående. Jeg merket at jeg brydde meg om alle skjebnene. Jeg ønsket å redde alle fra det onde. Fantastisk stemning! Det blir ikke laget mange slike spill, dessverre. Jeg håper virkelig dette kommer til PC. Det var mange gode spill som kom samtidig som BGE ja. Og så var det en helt fersk spillserie. Beyond good and Evil var et av de få åpne spilla jeg har prøvd, hvor det var underholdende og aldri irriterende å finne og gjøre alt i spillet (dvs sidequests, alt du ikke MÅ gjøre). At dyrene etterhvert ble merket på radaren for å unngå frustrasjon var en genial ting. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Husker jeg riktig så kom det et Prince of Persia spill akkurat samtidig med Beyond Good & Evil. Men heldigvis så kom jeg over en anmeldese fra Rune tror jeg det var i VG, der overskriften var noe med Zelda. Det pirret min nysjerrighet og jeg leste videre og fikk mer og mer lyst på dette totalt ukjente spillet. Og så var det rett og kjøpe, og har aldri angret siden Så Beyond Good & Evil 2 skal kjøpes helt klart! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) http://kotaku.com/5246177/is-this-new-beyo...-evil-2-footage In-game eller prerendered (det ser in-game ut), Gameplay eller cutscene (ser nok ikke ut som det kan være ekte gameplay pga blant annet kameraføringen, ville vel være veldig vanskelig å vite hvor man skal gå), iz awesome! edit: kan jo godt stemme at det blir open-world som mange andre ubisoft spill har blitt. Michael anchel sa hvis jeg husker riktig at han prøvde med beyond good and evil 1 å lage et spill med frihet men samtidig gjør det moro (noe som han fikk ganske greit til). Dette tar det vel til det neste stadiet. Endret 9. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Herlig! Håper at vi får høre mer under E3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå