Hansien Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen andre her som spiller forza 2? Isåfall legg til "Hansien" i vennelista DI og legg ut din GT her så andre kan legge deg til! Q&A Trenger jeg DLC? Absolutt ikke! Jeg kjører hovedsaklig biler som kom med CDplaten. Selv har jeg alt! Hva slags form for kjøring driver du mest med? Drifting er favoritten, men grip er ikke til å forakte! Annen informasjon? Vell, jeg er en erfaren drifter på spillet som hadde sine glansdager det første året spillet var gitt ut. Vant diverse Norske konkuranser samt gode plaseringer på internasjonale. Nå har jeg hatt en god pause på nesten 1 år og driver så smått og trener meg opp igjen! Har drevet en del med tuning til driftebiler og har fått MYE god respons både her til lands og utenlands! Også liker jeg å ta bilder! Andre her som spiller dette herlige bilspillet? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Spiller Forza 2 i ny og ned. Har ikke gold for øyeblikket, men det blir skaffet så snart som mulig Gamertag: xXSlayerZorXx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har faktisk Forza 2, men har aldri prøvd det. Kan sikkert ta noen runder online en gang! laland360 n0n Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Deler Forza 2 med Laland og er klar til å spille når jeg har det Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Har faktisk Forza 2, men har aldri prøvd det. Kan sikkert ta noen runder online en gang! laland360 n0n Du hadde vist full venneliste Lenke til kommentar
Cratzen Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hei Spiller selv Forza 2 Har ikke så alt for mye igjen før det er fullført men ønsker og holde på med drifting online feks. Dog vet jeg ikke så alt for mye om og stille inn bilene enda for drifting. Add meg om du ønsker Live Nick : Cratzen Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Hmm.. Jeg har Forza 2, men jeg har ikke spilt det på denne GTen ennå. Når jeg skulle skaffe meg gold fucka den gamle GTen min seg, så jeg måtte lage ny. Jeg skal bare se om den gode gamle cheaten min funker, og hvis ikke må jeg spille gjennom det igjen. Kjørte mest AE86 og smådriftet litt, og så hater jeg superbiler og racerbiler. Endret 29. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå