LarZen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Om dere ikke har sett/hørt musikk videoen til spillet Mirrors Edge før så anbefales det å ta en titt. Endret 5. april 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Den musikken skapte egentlig hele stemningen i spillet. Digger den Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Denne sangen har slitt ut Ipoden min alene. I alle former for mixer. Helt fantastisk sang. Melodien og vokalene er så UFATTELIG herlig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Helt grei låt, dog den lukter litt sånn kjøpt for å gjøre spillet litt mer populært, og jeg vet ikke hvorfor det bare skurrer i mitt hode. Dessuten er den jo ikke akkurat vital (lite dekkende ord riktignok) for spillet og tenker jeg på Mirror's Edges soundtrack så er det ikke denne låta jeg tenker på. Og det finnes allerede en spillåt som heter "Still Alive" og den er det ingen som slår Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Dessuten er den jo ikke akkurat vital (lite dekkende ord riktignok) for spillet og tenker jeg på Mirror's Edges soundtrack så er det ikke denne låta jeg tenker på Ikke? Det gjør nemlig jeg, uten tvil. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Dessuten er den jo ikke akkurat vital (lite dekkende ord riktignok) for spillet og tenker jeg på Mirror's Edges soundtrack så er det ikke denne låta jeg tenker på. Mye av soundtracket du hører i spillet har likheter med Still Alive sangen da (uten lyrics selvfølgelig). Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Dessuten er den jo ikke akkurat vital (lite dekkende ord riktignok) for spillet og tenker jeg på Mirror's Edges soundtrack så er det ikke denne låta jeg tenker på Ikke? Det gjør nemlig jeg, uten tvil. Må si meg enig med MrLG her...musikken sender meg rett tilbake til Mirrors Edge. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Sangen er fin, men musikkvideoen er jo forferdelig kjedelig. Endret 9. april 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fikk ikke musikkvideoen til å fungere (trøbbel med youtube for meg..) men jeg søkte opp sangen på Spotify. Og ja, den er utrolig tøff. Absolutt ikke min type musikk, men tøff allikevel. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Musikken i Mirror's Edge gjorde spillet til det det var, en fantastisk interaktiv opplevelse. Fin låt som er lagt til i spillelista mi på spotify nå. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Smart trekk av DICE. Flott sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå