Gå til innhold

Saints Row 2 fryser

Hagez

Anbefalte innlegg

Jeg har Saints Row 2 til x360, og har opplevd et par ganger at bildet fryser, noe som resulterer i omstart av boksen. Siden jeg har hatt RROD tidligere, lever jeg i konstant frykt for at dette skal skje igjen. Spillet er harddiskinstallert på en xbox360 elite.

Noen som opplever lignende problemer med Saints Row 2, eller burde jeg være redd for at boksen min snart skal på akuttmottaket igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quantum Of Solance var helt jækkelig på frysing akkurat når jeg var på siste bane i spillet på den største vanskelighetsgraden.

Det jeg gjorde var å lagre spillet til HDD, og ta ned volumet. Til Saints Row 2 er ikke det nødvendig vil jeg tro.

Å tømme 360`en "cashe" tror jeg passer bedre i dette tilfellet. Dette fjerner oppdateringene til spillene dine. Og gjør at du må oppdatere spillet igjen, men det vil ikke være en mulig dårlig oppdatering igjen etter det som lar spillet fryse da.

For å gjøre det må du:

Gå til "system settings"

Velg memory, trykk Y på HDD eller minnebrikken du har lagret oppdateringene dine eller det til Saints Row 2...

Så trykk X, X, LB, RB, X, X

Trykk så ja, og du bare setter i spillet og starter den nye oppdateringen, og det blir kanskje bedre.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Saints Row 2 har et rykte på seg for å være litt drittunge. Det hakker og stopper akkurat når det selv vil. Kan godt hende det vil hjelpe å tømme chachen, mem om det ikke hjelper kan du trøste deg selv med at du ikke er den eneste som har det problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...