Hagez Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg har Saints Row 2 til x360, og har opplevd et par ganger at bildet fryser, noe som resulterer i omstart av boksen. Siden jeg har hatt RROD tidligere, lever jeg i konstant frykt for at dette skal skje igjen. Spillet er harddiskinstallert på en xbox360 elite. Noen som opplever lignende problemer med Saints Row 2, eller burde jeg være redd for at boksen min snart skal på akuttmottaket igjen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Spillet frøs en del hos meg også. Måtte da ta ut stikkontakten pga boxen ikke reagerte. Gikk helt fint hver gang, men det er viktig å lagre ofte. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Quantum Of Solance var helt jækkelig på frysing akkurat når jeg var på siste bane i spillet på den største vanskelighetsgraden. Det jeg gjorde var å lagre spillet til HDD, og ta ned volumet. Til Saints Row 2 er ikke det nødvendig vil jeg tro. Å tømme 360`en "cashe" tror jeg passer bedre i dette tilfellet. Dette fjerner oppdateringene til spillene dine. Og gjør at du må oppdatere spillet igjen, men det vil ikke være en mulig dårlig oppdatering igjen etter det som lar spillet fryse da. For å gjøre det må du: Gå til "system settings" Velg memory, trykk Y på HDD eller minnebrikken du har lagret oppdateringene dine eller det til Saints Row 2... Så trykk X, X, LB, RB, X, X Trykk så ja, og du bare setter i spillet og starter den nye oppdateringen, og det blir kanskje bedre. Endret 5. april 2009 av Maury Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har ikke hatt det problemet med SR 2, men naboen låner det av meg og han sliter med det., så det er mer enn bare disken. Selv hadde jeg dette problemet med Fable 2. Lenke til kommentar
Hagez Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Takker for alle svar Mulig jeg prøver cache-trikset. Bra det sannsynligvis ikke er boksen som tar seg en tur sørover igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Saints Row 2 har et rykte på seg for å være litt drittunge. Det hakker og stopper akkurat når det selv vil. Kan godt hende det vil hjelpe å tømme chachen, mem om det ikke hjelper kan du trøste deg selv med at du ikke er den eneste som har det problemet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har hatt det selv forresten, å tømme chachen hjalp da. Blir forresten DLC senere denne månden, så håper ting ikke forsetter å være sånn. Selv om det ikke skjedde igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå