Haunts Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Ja, som topic sier så er jeg ute etter å få kjøpt meg Oblivion. Jeg har lett og lett, men finner ikke GOTY versjonen noe sted. Untatt på play.com, hvor jeg ikke fikk kjøpt pga av at du Måtte bo i UK. Så ja, hvis noen vet om en "hemmelig" nettside hvor man kan kjøpe GOTY versjonen gleder det meg stort Kan muligens dra meg langt nok til å kjøpe vanlig versjon om det viser seg at GOTY er umulig å få tak i.. takker for alle svar, mvh leaf Endret 5. april 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Du finn det på amazon - http://www.amazon.com/Elder-Scrolls-IV-Obl...7903&sr=8-1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ser ut som at det er få nettbutikker som har det på lager mer. Kanskje det er lettere å gå til en fysisk butikk, som Elkjøp eller Lefdal og sjekke? Lenke til kommentar
Bergorn Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 http://www.direct2drive.com/376/product/Bu...Manual-Download Har selv kjøpt det her, og har ikke hatt noe problemer med det. Men du får det ikke i fysisk form da. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Untatt på play.com, hvor jeg ikke fikk kjøpt pga av at du Måtte bo i UK. Trodde det bare var elektronikk som de ikke sendte til Norge? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Aldri hatt noe problemer med å kjøpe spill fra play.com. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ja, som topic sier så er jeg ute etter å få kjøpt meg Oblivion. Jeg har lett og lett, men finner ikke GOTY versjonen noe sted. Untatt på play.com, hvor jeg ikke fikk kjøpt pga av at du Måtte bo i UK.Så ja, hvis noen vet om en "hemmelig" nettside hvor man kan kjøpe GOTY versjonen gleder det meg stort Kan muligens dra meg langt nok til å kjøpe vanlig versjon om det viser seg at GOTY er umulig å få tak i.. takker for alle svar, mvh leaf da har du sikkert prøvd å kjøpe et trade produkt.dette er folk som selger brukte spill via play.com og da må du bo i UK.Sjekk Game Stop(nettbutikk) $ 19.99 Endret 29. mai 2009 av Gamez Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Steam Deluxe (med all DLC) koster €15 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Vet ikke om trådstarter har fått tak i det, men uansett så selger cdon.com det nå til kun 89,- http://cdon.no/spill/the_elder_scrolls_iv%3a_oblivion_game_of_the_year_edition-775204 Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 yes, så faktisk det på CDON den dagen jeg fikk det i posten av game.co.uk så ja, nå har jeg det, etter mye om og men Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er vel ganske sent ute med å svare, men jeg fikk kjøpt med et nytt eksemplar av GOTY-Edition på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå