Gå til innhold

Anmeldelse: OneChanbara: Bikini Samurai Squad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åpenbart at dette er et spill som er ment for det japanske publikum. Da kan man vel stille spørsmål med hvorfor det blir lansert til 360 og ikke til PS3. Microsoft som prøver å kapre japanske kunder kanskje?

Du har ikke merket det før nå? Det finnes masse JRPG ute på 360, men nesten ingen på PS3.

Lenke til kommentar
Åpenbart at dette er et spill som er ment for det japanske publikum. Da kan man vel stille spørsmål med hvorfor det blir lansert til 360 og ikke til PS3. Microsoft som prøver å kapre japanske kunder kanskje?

Du har ikke merket det før nå? Det finnes masse JRPG ute på 360, men nesten ingen på PS3.

Point beeing?

At du skal ha meg til å tro at det finnes flere JRPG på 360 enn på PS3 er uansett litt optimistisk av deg.

Lenke til kommentar
tittelen på spillet sier vel seg selv at man skal styre unna

Samuraier i bikini? Det fanger i hvert fall oppmerksomheten min. ;)

Point beeing?

At du skal ha meg til å tro at det finnes flere JRPG på 360 enn på PS3 er uansett litt optimistisk av deg.

Poenget er at Xbox 360 har i det siste begynt å få en del eksklusive JRPG. Dette spillet føyer seg antakeligvis inn i rekken blant Microsofts titler som skal lokke det japanske publikummet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...