TST Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kom og slakt zombier i bare bikinien du også, da vel. Les mer Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 tittelen på spillet sier vel seg selv at man skal styre unna Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe DOAX2 med èn gang? Spill som det her treffer helt sikkert en mikroskopisk målgruppe, men de finnes ikke gode for dem som har litt erfaring. Morsom lesing! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) tittelen på spillet sier vel seg selv at man skal styre unna Det sier det helt motsatte for meg. Endret 5. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Uff, trudde dette spillet skulle få 3/10. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 tittelen på spillet sier vel seg selv at man skal styre unna Det sier det helt motsatte for meg. Nå tenkte vel jeg mer med hodet enn med... ja.. lemmet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Squadbasserte samuraier i bikini? Som slakter zombier? Det er jo tidenes beste konsept! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Squadbasserte samuraier i bikini? Som slakter zombier? Det er jo tidenes beste konsept! Ikke sant? Burde selge til gull dette her! Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 For en kar som er kjent for å tenke med andre ting en kuken noen minutter hver dag så får dette spillet meg til å miste alt håp til menneskeheten. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Uff, trudde dette spillet skulle få 3/10. Ble like skuffet som deg der. Hadde dette fått 3/10 hadde jeg kjøpt det på flekken. Neida, gøy med slakt, mener å huske at dette fikk en solid 1er hos spillmagasinet også. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Åpenbart at dette er et spill som er ment for det japanske publikum. Da kan man vel stille spørsmål med hvorfor det blir lansert til 360 og ikke til PS3. Microsoft som prøver å kapre japanske kunder kanskje? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Åpenbart at dette er et spill som er ment for det japanske publikum. Da kan man vel stille spørsmål med hvorfor det blir lansert til 360 og ikke til PS3. Microsoft som prøver å kapre japanske kunder kanskje? Du har ikke merket det før nå? Det finnes masse JRPG ute på 360, men nesten ingen på PS3. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Åpenbart at dette er et spill som er ment for det japanske publikum. Da kan man vel stille spørsmål med hvorfor det blir lansert til 360 og ikke til PS3. Microsoft som prøver å kapre japanske kunder kanskje? Du har ikke merket det før nå? Det finnes masse JRPG ute på 360, men nesten ingen på PS3. Point beeing? At du skal ha meg til å tro at det finnes flere JRPG på 360 enn på PS3 er uansett litt optimistisk av deg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Poenget er at Microsoft har prøvd å kapre kunder i Japan helt siden dem lanserte 360 denne generasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 haha virka jo netsen gøy dette Blir nok kjøp til en billig penge. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 tittelen på spillet sier vel seg selv at man skal styre unna Samuraier i bikini? Det fanger i hvert fall oppmerksomheten min. Du har ikke merket det før nå? Det finnes masse JRPG ute på 360, men nesten ingen på PS3. Point beeing? At du skal ha meg til å tro at det finnes flere JRPG på 360 enn på PS3 er uansett litt optimistisk av deg. Poenget er at Xbox 360 har i det siste begynt å få en del eksklusive JRPG. Dette spillet føyer seg antakeligvis inn i rekken blant Microsofts titler som skal lokke det japanske publikummet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå